Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 23 Noiembrie 2017
GHID de INSTALARE
Home - INDEX COMPANII - PENOSIL SRL
PAGINA PERSONALIZATA

PENOSIL SRL

PENOSIL SRL
Adresa: Str. Turturelelor 11 A, Bucuresti, Sector 3
Telefon: 031-501.01.46
Fax: 031-501.01.45
E-mail: romania@penosil.com
Web site: www.penosil.com
Domenii: Adezivi si spume poliuretanice
Descriere activitate
Distributie spume montaj, etansanti siliconici si acrilici, grunduri, adezivi, produse hidroizolante, rezistente la foc si caldura si de impermeabilizare, agenti de curatare.
Prezentare companie/institutie
Compania Penosil Romania comercializeaza spume poliuretanice, etansanti, adezivi si spume pentru beton. Parte a corporatiei estoniene Wolf Group, subsidiara locala beneficiaza de un trend ascendent, in concordanta cu strategia sa de expansiune pe termen lung. Solutiile de promovare si imbunatatirea retelei de distributie constituie in momentul de fata principalele aspecte ale extinderii preconizate de filiala locala.
In ceea ce priveste produsele comercializate de Penosil Romania, recent au fost lansate marcile AquaBrake Fiber si Hydrostop, care imbunatatesc performantele hidroizolarii si protejarii incintelor cu o umiditate sporita. De asemenea, a mai fost lansat si WaterStop, un produs care poate fi utilizat in orice activitati de reparatii si etansari de uz general. Particularitatea acestui produs consta in faptul ca adera pe orice tip de suprafata, chiar si pe cele umede, subacvatice sau care se afla intr-un mediu caracterizat prin temperaturi scazute.
In ceea ce priveste obiectivele pe termen scurt, compania isi poropune o consolidare a pozitiei detinute pe piata, imbunatatirea relatiei de colaborare cu partenerii actuali si dezvoltarea retelei de distributie la nivel national. De asemenea, se doreste optimizarea relatiei cu colaboratorii existenti, prin implementarea unor programe de perfectionare a celor din urma. 
 
 

  
PENOSIL: Solutiile premium castiga teren pe piata autohtona
 
 
 
 
 
Sebastian Carstoiu (36 de ani)
Functia/Firma: Country Manager, Penosil;
Experienta profesionala: 5 ani in domeniul tamplariei termoizolante, 12 in cel al constructiilor.
 
Dupa cum precizeaza Sebastian Carstoiu, Country Manager in cadrul Penosil, reprezentanta autohtona a Wolf Group detine o cota de piata (cumulata) de peste 20%, care include marca Penosil si etichetele private pentru importanti operatori din industria de profil. De asemenea, Penosil cunoaste o crestere constanta a cotei de piata si a atractivitatii, fiind recunoscut ca un brand premium in industria spumelor poliuretanice si etansantilor pentru constructii, in ciuda volatilitatii pietei create de rumoarea crizei de materii prime.
 
-Care sunt principalele caracteristici ale pietei nationale de profil?
-Piata materialelor de etansare este una dinamica, insa agitata. Aparent matura prin cantitate si abundenta ofertei, piata este inca in dezvoltare din punct de vedere al calitatii. Anul 2017 a reprezentat un an de provocare pentru operatorii din industria etansarilor in constructii, afectati, in mod direct, de criza materiilor prime chimice. Oferta de materii prime a fost - si este in continuare - redusa dramatic, creand un mare dezechilibru comparativ cu cererea europeana. Astfel, preturile componentilor chimici au crescut cu valori semnificative (chiar si cu pana la 100%), iar deficitul de materii prime (fie el si la pret dublu) a pus presiune pe producatori. Acest aspect se reflecta si in pretul produsului finit, precum si in costurile de tranzactionare de pe piata autohtona si cele de la raft. In continuare, pe de-o parte, consideram ca si in 2018 piata va fi marcata de acest aspect, care se va manifesta prin volatilitate si migratie. Pe de alta parte, situatia respectiva poate fi benefica pentru acest segment, intrucat solutiile de incredere si sistemele performante vor creste in randul solicitarilor beneficiarilor, deoarece initiativele de tip “rabat de la calitate” nu pot avea continuitate sau o baza solida.
-Ce preocupari se afla in centrul activitatilor Penosil?
-Filozofia de afaceri a Penosil consta prin faptul ca ne straduim sa oferim cea mai buna experienta de lucru utilizatorilor produselor noastre, beneficiarilor lucrarilor, clientilor, furnizorilor si tuturor celor care interactioneaza cu Penosil, atat din perspectiva produselor, cat si a oamenilor si a serviciilor. Aceasta optica este bazata pe un aspect cert, pornind de la nevoile si dorintele pe care le are orice beneficiar al unei amenajari/constructii. Si anume, obtinerea unui grad superior de satisfactie si a unui rezultat multumitor.
-Precizati care este trendul actual de consum.
-In ultimii trei-patru ani am remarcat cresterea gradului de interes al beneficiarilor finali pentru produse de inalta calitate si sisteme de montaj profesional, ceea ce ne-a determinat sa ne axam pe dezvoltarea de solutii premium, care sa atinga performante de top in eficienta energetica. Wolf Group reuneste activitatile companiilor Krimelte (Estonia), unul dintre liderii producatorilor europeni de materiale si produse chimice pentru constructii si Olive Quimica (Spania), producator de etansanti si adezivi profesionali, cu 40 de ani de experienta pe piata europeana, detinand fabrici in Estonia, Spania, Rusia si Brazilia, cu subsidiare sau activitati de distributie in peste 80 de tari.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Noiembrie/Decembrie 2017)

Lucrari de referinta

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
12658 de articole in baza de date

Autentificare

Fereastra - nr. 131 (Noiembrie-Decembrie 2017)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2018
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK