Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - AGB: Produse noi, lansate in cadrul expozitiei Fensterbau Frontale
AGB: Produse noi, lansate in cadrul expozitiei Fensterbau Frontale
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 17 Iun 2016 13:50
Incepand cu anul 2015, gratie noii generatii de feronerie pentru ferestre oscilobatante ARTech, ponderea feroneriei tehnice in vanzarile reprezentantei autohtone a companiei AGB a crescut semnificativ, ocupand chiar pozitia fruntasa. Cea de-a doua gama care o urmeaza indeaproape este  constituita de feroneria traditionala pentru usi de interior, dar si de modelele pentru sistemele culisante prin ridicare, cele pentru obloane si elementele de tip “broasca” multipunct pentru usile de exterior. “Cu prilejul participarii la targul international Fensterbau Frontale, din luna martie a acestui an, AGB a lansat noi produse ce revolutioneaza criteriile de siguranta antiefractie, deopotriva in cazul usilor si ferestrelor. Este vorba despre noul sistem de inchidere Poseidon TT, care aduce o fereastra in clasa RC2/3 PLUS anti-efractie, de noua generatie Polaris 2XT de sisteme  de tip «broasca» magnetica pentru usi de interior, care a trecut cele mai dure teste de incercare sau de noua balama ascunsa Eclipse 3.0, ce aduce numeroase beneficii si imbunatatiri fata de versiunea precedenta. Am mai putea aminti noile accesorii pentru sistemele culisante cu ridicare din lemn si PVC sau noul kit Vitra, lansat anul acesta, ce include feronerie pentru usi de sticla cu sisteme de tip «broasca» magnetica minimalista, care, multumita dimensiunilor reduse (doar 10 mm), pot fi montate direct in foaia de sticla. Pe piata locala (dar si la nivel international), gratie comercializarii feroneriei ARTech, numarul clientilor si utilizatorilor poroduselor AGB a crescut constant. In cadrul grupului din care facem parte - ce reprezinta unul dintre cei mai importanti producatori europeni de profil -  avem o strategie de dezvoltare constanta, axata pe comercializarea exclusiva a unor produse de calitate (adaptate la cerintele particulare ale fiecarei piete in parte), inovarea continua a gamei sortimentale, perfectionarea permanenta a echipei de vanzari, colaborarea apropiata cu clientii si asigurarea unei game complete de servicii auxiliare. In tara noastra, in contextul inaspririi cerintelor de calitate/garantie pentru produsele livrate atat pe plan extern, cat si la nivel  national, tot mai multi producatori opteaza pentru produsele noastre care sunt marcate CE, testate si garantate de laboratoare de certificare internationale. Astfel, consideram ca anul 2016 ne va aduce cu siguranta o crestere a cifrei de afaceri, in conditiile mentinerii vanzarilor pe un trend ascendent inca de la sfarsitul lui 2015. In ceea ce priveste situatia grupului, vanzarile AGB au depasit 70 milioane de euro, iar in Romania acestea au insumat peste un milion de euro”, a preciazat Dana Comsa, agent AGB - Alban Giacomo SpA pentru Romania.  
 
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
rehau
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left