Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - DECEUNINCK: Sporire de 1,3% a vanzarilor dupa primele 6 luni
DECEUNINCK: Sporire de 1,3% a vanzarilor dupa primele 6 luni
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 20 Iul 2011 11:10
In prima jumatate a anului in curs, grupul Deceuninck – Belgia a inregistrat vanzari nete consolidate de 268,9 milioane de euro, in crestere cu 1,3% fata de cele 265,3 milioane de euro consemnate in semestrul I din 2010 si cu 12,37% raportat la incasarile de 239,3 milioane de euro din aceeasi perioada din 2009, informeaza un comunicat al companiei. Conducerea holdingului din Hooglede-Gits anunta ca, dupa finalizarea recesiunii in majoritatea pietelor-tinta, perspectivele pe termen scurt arata ca atat nivelul maxim, cat si cel minim estimat al veniturilor va fi similar in 2011 celui din anul anterior. "Activitatea grupului in trimestrul al doilea confirma faptul ca multe dintre problemele generate de criza economica mondiala au fost depasite, cu toate ca nivelul cererii de sisteme din PVC este foarte diferite de la o regiune la alta si nu poate fi estimat cu acuratete. In acest sens, desi in prima parte a celui de-al doilea trimestru a.c. dezvoltarea portofoliului propriu de contracte si comenzi s-a derulat potrivit asteptarilor pozitive initiale si in conformitate cu tendinta ascendenta din precedentele trei luni, volumul mai redus al vanzarilor din SUA, Europa Centrala/de Est si – in mod neprevazut – al celor din Federatia Rusa a devenit o realitate si a influentat negativ rezultatele financiare. Nici situatia favorabila din zona Benelux, Franta si Germania, precum si livrarile subsidiarei din Turcia nu au putut contrabalansa aspectele negative, care speram sa fie temporare. In consecinta, vanzarile consolidate din trimestrul al doilea 2011 s-au diminuat cu 2,4% comparativ cu intervalul aprilie-iunie 2010, ajungand la 152,3 milioane de euro (de la 156,1 milioane de euro). Costul materiei prime si-a continuat ascensiunea pana in luna mai a.c., astfel incat indicatorul de pret – calculat potrivit unei baze anuale de raportare – denota o majorare de 19%. Din luna iunie pana in prezent, s-a observat o ponderare relativa a tendintei de crestere a cotatiei, iar la data de 30 iunie a.c., pretul rasinilor din PVC a fost cu numai 9% superior raportat la nivelul din decembrie 2010. Trebuie subliniat faptul ca rezultatele financiare pozitive din primul semestru 2011 nu ar fi fost posibile fara efectul benefic al strategiei de afaceri (axata pe stabilirea pretului final in functie de conditiile specifice fiecarei tari in care ne derulam activitatea, precum si in functie de categoria/performantelor produselor Deceuninck). Astfel, daca volumul efectiv al vanzarilor a avut un aport negativ la cifra de afaceri din primele 6 luni (-2,6%), iar cursul de schimb dintre euro si principalele valute a fost, de asemenea, nefavorabil (-2,5%), cresterea de 1,3% se datoreaza exclusiv politicii de fixare a pretului produselor noastre (+6,4%). Astfel, se confirma faptul ca Deceuninck a reusit sa translateze cresterea costului materiilor prime in pretul final de vanzare si – intrucat cererea a fost extrem de solida pe pietele unde promovam sisteme cu valoare adaugata mare – elementul geografic a avut un aport important la majorarea veniturilor. In regiunile in care volumul comenzilor s-a situat sub nivelul estimat anterior, am luat masuri specifice de diminuare a cheltuielilor operationale, in asa fel incat sa ne protejam marja anuala de profit stabilita la inceputul lui 2011", a declarat Tom Debusschere, director executiv al Deceuninck Group.
Cele mai bune rezultate, consemnate in Europa de Vest
Din punct de vedere al structurii vanzarilor la nivel zonal, conducerea grupului a indicat faptul ca situatia acestora continua sa se imbunatateasca vizibil, in intervalul ianuarie-iunie a.c. fiind raportate cresteri ale livrarilor in toate regiunile vizate, cu exceptia Statelor Unite ale Americii. La formarea cifrei de afaceri din primul semestru 2011, subsidiarele Deceuninck din Europa de Vest (exclusiv Germania) au avut un aport de 117,2 milioane de euro (+6,8% fata de perioada similara a anului anterior), cele din Europa Centrala si de Est (inclusiv Germania) de 71,8 milioane de euro (0%), in timp ce filialele din Turcia si SUA au avut incasari de 52,6 milioane de euro (+1,7%, respectiv +10,9% daca se iau in considerare veniturile exprimate in moneda locala) si de 27,3 milioane de euro (-15,1% sau -9,4% in cazul livrarilor in USD). Referindu-se la conditiile specifice pietelor in cadrul carora Deceuninck isi desfasoara activitatea, Tom Debusschere a precizat ca "in Europa de Vest, intregul interval de raportare a insemnat pentru corporatie o perioada de crestere a livrarilor. Comenzile s-au majorat puternic in principal in zona Benelux, in Franta si Italia, dar au fost consemnate probleme in Spania si in Marea Britanie (unde semnele initiale de stabilizare a veniturilor au disparut in trimestrul al doilea). Filialele din zona Europei Centrale si de Est si-au stabilizat vanzarile, deoarece trendul ascendent din primele patru luni ale acestui an nu a mai continuat in ceea ce se considera a fi, de obicei, o perioada mai propice in ceea ce priveste efectuarea livrarilor (lunile mai si iunie). Fluctuatia cererii din Federatia Rusa si Europa Centrala a contrastat puternic cu sporirea de peste 10% a rezultatelor filialei din Germania. In Turcia, veniturile subsidiarei s-au majorat in trimestrul al doilea cu 1,7%, la 52,6 milioane de euro, cresterea sustenabila a cererii pe piata locala fiind contrabalansata de impactul negativ al deprecierii lirei turcesti in raport cu euro si de problemele intampinate la export, mai cu seama in ceea ce priveste statele din Africa de Nord, grav afectate de turbulentele politico-sociale. In Statele Unite ale Americii, scaderea de 15,1% a vanzarilor filialei locale din primul semestru a.c. (cand s-a ajuns la 27,3 milioane de euro) a fost influentata puternic de diminuarea efectiva a cererii, mai ales in trimestrul al doilea, cand deprecierea pretului la locuinte, rata relativ mare a somajului si inasprirea conditiilor de acordare a creditelor au diminuat activitatea de reabilitare termica a mediului rezidential. Finalizarea diverselor programe guvernamentale de stimulare a actiunilor de renovare a determinat, de asemenea, destabilizarea conditiilor specifice acestui segment de piata in primele 6 luni ale acestui an".
***
Cu 3.000 de angajati (inclusiv cei temporari), din care 700 in Belgia, concernul Deceuninck, specializat in extrudarea de sisteme din PVC pentru tamplarie termoizolanta si in fabricarea altor materiale de constructii, are subsidiare (unitati de productie si/sau de vanzari) in 25 de tari din intreaga lume. Tehnologia de baza utilizata de companie consta in fabricarea profilelor din PVC si a materialelor compozite Twinson. Procesul de productie, derulat la inalte standarde de calitate si performanta, presupune si executia de accesorii (garnituri), laminarea PVC-ului, utilizarea sistemului patentat de nuantare Decoroc etc. In anul 2010, cifra de afaceri a Deceuninck Group a totalizat 558 milioane de euro, in crestere cu 10,28% fata de 2009, cand s-au consemnat venituri de 506 milioane de euro. La nivelul lui 2008, inaintea declansarii crizei economice, vanzarile nete ale Deceuninck au insumat 630 milioane de euro. Recent, compania si-a modificat strategia de afaceri, lansand sloganul "Sa construim o locuinta sustenabila!". In acest sens, managerii corporatiei informeaza, prin intermediul unui comunicat, ca "in timp ce fabricarea articolelor din material plastic presupune un consum de 4% de resurse energetice fosile (irecuperabile), iar in industria PVC-ului cota respectiva este mai mica de 1%, aproape 40% din cheltuielile cu energia sunt aferente incalzirii/conditionarii aerului din incintele cladirilor. Materialele de constructii pe baza de plastic au o greutate specifica redusa, sunt caracterizate prin durabilitate si asigura o izolare termica superioara in raport cu alte sisteme similare. Profilele din PVC Deceuninck si elementele compozite Twinson (pe baza de lemn) au o intretinere facila in exploatare, contribuie la economisirea de energie de-a lungul unei durate de viata de peste 50 de ani si pot fi reciclate in momentul dezafectarii constructiilor. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
 
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left