Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 19 Octombrie 2017
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - DR. HAHN vizeaza consolidarea cresterii de 18% a vanzarilor din primul semestru
DR. HAHN vizeaza consolidarea cresterii de 18% a vanzarilor din primul semestru
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 01 Sep 2016 12:00
Compania Dr. Hahn (Germania), activa pe piata romaneasca printr-o reprezentanta proprie si specializata exclusiv in productia de balamale pentru usi din aluminiu, otel, sau PVC, realizeaza, in prezent, in cadrul unitatii proprii de productie, seriile TB4 si S60 AT (compatibile cu profile pentru usi din aluminiu si otel) si gama KT pentru modelele din PVC. De asemenea, pune la dispozitia partenerilor categoria speciala de balamalele tip VL (ascunse), care se adreseaza seriilor premium ale producatorilor de marca de profile de aluminiu, otel si PVC. “In 2016, in unitatea de productie a Dr. Hahn s-au realizat, in principal, cu o pondere de 70% din total, balamale destinate constructiei usilor realizate cu profile de aluminiu, diferenta revenind sortimentelor destinate profilelor din PVC si celor speciale, compozite (aluminiu placat cu lemn sau PVC placat cu aluminiu). Totodata, Dr. Hahn continua si in acest an dezvoltarea de produse noi, in cadrul targului de profil de la Nurnberg fiind lansat, astfel, modelul Inductio, o balama ce integreaza tehnologii avansate, este destinata usilor realizate din profile de aluminiu si despre a carei prezenta pe piata romaneasca speram sa vorbim incepand cu anul 2017. In acelasi timp, se continua dezvoltarea unor noi serii de produse in parteneriat cu diversi producatori de profile, fiind in curs de implemenare solutii dedicate pentru unii dintre acestia. In ceea ce priveste activitatea pe piata din Romania, in 2016 am distribuit cu precadere balamale din seriile TB4 si KT, dar am sesizat si o crestere a cererilor pentru modelele VL Band (atat pentru segmentul tamplariei din aluminiu, cat si pentru al celei din PVC), ceea ce indica o tendinta de crestere a segmentului usilor premium. In prezent, produsele noastre se gasesc pe intreg teritoriul tarii, gratie efortului distribuitorilor nostri, care sunt reprezentati de importanti producatori de profile din aluminiu, unul de repere din PVC si mai multe firme cunoscute in domeniul disributiei de feronerie. Totodata, am continuat si pe parcursul acestui an sa sustinem producatorii de usi termoizolante, care sunt partenerii nostri de mult timp fiind in orice moment deschisi la noi colaborari ce nu urmaresc in principal pretul stabilit de Dr. Hahn, ci calitatea tehnologiei si a designului produselor noastre. Totodata, suntem aproape de partenerii nostri implicati in realizarea de proiecte arhitectonice importante, pe care ii sustinem atat din punct de vedere tehnic, cat si logistic. Cifra de afaceri inregistrata strict la nivelul pietei romanesti a evoluat pana la jumatatea anului in curs, fiind inregistrata o crestere de peste 18% a vanzarilor, raportat la perioada similara din 2015. Pana la finele lui 2016, ne propunem o consolidare a acestei cresteri, precum si o prezenta mai sustinuta pe piata cu produsele noastre de top”, a declarat Horatiu Cristea, director zonal de vanzari pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova al Dr. Hahn. Parerea reprezentantului firmei, in ceea ce priveste dinamica pietei de profil autohtone, este ca “raportat la 2015, aceasta nu si-a modificat in mod vadit structura”. In ceea ce priveste strict   reprezentanta autohtona a Dr. Hahn, acesta a adaugat: “Clientii nostri constanti raman producatorii de usi pentru export si fabricantii ce participa la realizarea unor proiecte importante de tip rezidential, de birouri sau centre comerciale. Pe termen scurt si mediu, ne propunem sa mentinem acest trend si sa evitam implicarea intr-o batalie a preturilor din zona «low-cost», preferand sa fim perceputi, in continuare, ca o firma ce furnizeaza produse mai scumpe, dar de calitate”. Informatii suplimentare, la www.dr-hahn.eu
 
Total stiri publicate: 12560
12560 de articole in baza de date

Autentificare

Fereastra - nr. 130 (October 2017)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2018
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK