Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 23 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - GEZE: Servicii online pentru monitorizarea starii echipamentelor
GEZE: Servicii online pentru monitorizarea starii echipamentelor
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 22 Dec 2016 09:09
Subsidiara din Romania a grupului german a lansat recent interfata web GEZE Care, dedicata exclusiv clientilor autohtoni, prin intermediul careia acestia pot verifica in timp real starea echipamentelor aflate in mentenanta, precum si detalii legate de costurile de intretinere. „Serviciul este oferit gratuit clientilor si simplifica fluxul de lucru intern si extern al documentelor. De asemenea, creeaza o interactiune continua intre parti si o monitorizare ce asigura conformitatea si siguranta produselor oferite. Existenta unei relatii transparente si a unei comunicari permanente cu partenerii au fost premisele care ne-au condus spre implementare a facilitatii respective, fiind singura companie din domeniul nostru de activitate care ofera acest tip de platforma online”, a declarat Marius Blanaru, Service Sales Manager al companiei. Inovatia programului se remarca, in primul rand, prin faptul ca reprezinta o extensie de real ajutor ce simplifica si imbunatateste procesul de comunicare intre ambele parti implicate. Astfel, clientul nu este nevoit sa instaleze aplicatia pe calculator (aceasta ruleaza in mod independent), iar pentru verificarea propriilor echipamente detinute se utilizeaza un instrument de verificare (ID) si o parola. „De exemplu, daca un centru comercial detine zece usi automate culisante, pentru fiecare exista o informare precisa cu detalii prin simpla inregistrare in program. De asemenea, alte beneficii constau in prelucrarea mult mai rapida a documentelor necesare (protocoale scanate, oferte etc.) si in eliminarea costurilor de curierat. Practic, beneficiarul are acces in timp real, facil si rapid la toate datele despre produsele si sistemele achizitionate, eliminandu-se, astfel, incarcarea in documente fizice, ce necesita arhivare si o gestiune consumatoare de timp”, a adaugat oficialul societatii, acesta subliniind, totodata,a ca „tehnologia devine pentru client atat o solutie rentabila pentru marirea duratei de exploatare a sistemelor achizitionate, cat si o masura de siguranta pentru evitarea incidentelor sau accidentelor care se pot produce in cazul in care acestea nu sunt conforme cu standardul european in vigoare”.
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left