Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 20 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - HAFELE: Noua campanie de comunicare, lansata de curand
HAFELE: Noua campanie de comunicare, lansata de curand
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 08 Mai 2017 12:15
Rodica Popescu, Managing Director al Hafele Romania, precizeaza ca anul acesta, in oferta companiei, au fost incluse o serie de noutati pe segmentul usilor destinate domeniului rezidential si turistic si in cel al inchiderilor pentru acestea. Este vorba despre o usa glisanta de tip Pocketdoor, o solutie speciala care contribuie la economisirea spatiului, fiind, in acelasi timp, usor de intretinut, un model de usa de acces la balcon cu caracteristici imbunatatite de securitate, izolare fonica si termica sau o usa de camera de hotel care poate fi deschisa cu ajutorul unui smartphone. De asemenea, din domeniul sistemelor de inchidere lansate in 2017, se distinge solutia Dialock, care inlocuieste cheia metalica traditionala cu una digitala si fiabila si pe care utilizatorii o pot deschide folosind telefonul inteligent (smartphone) ca pe o cheie, cu ajutorul unei aplicatii. „Strategia de business actuala urmareste, pe langa mentinerea si dezvoltarea armonioasa a relatiilor cu partenerii nostri, si axarea pe o comunicare deschisa, simpla si pe intelesul consumatorilor. Invitam clientii nostri sa descopere eroii nevazuti si neauziti ai mobilierului casei, dar si diverse proiecte arhitecturale pe portalul hafeleromaniablog.ro si pe pagina noastra de Facebook, iar pentru cei care vor sa interactioneze cu produsul, vom avea un spatiu special amenajat pentru ei in scurt timp”, a mai declarat Rodica Popescu.
Strategia de afaceri ce se implementeaza in acest an a inclus si lansarea unei campanii creative de constientizare a marcii, sub conceptul denumit „Eroii nevazuti si neauziti ai mobilierului tau - Superhafele”, prin care se doreste sa se ajunga cat mai aproape de consumatori, cu un continut prietenos care evidentiaza beneficiile feroneriei. Conceptul campaniei a plecat de la ideea ca feroneria arhitecturala si cea pentru mobilier, precum si sistemele electronice de inchidere sunt greu de explicat, inteles sau vazut, insa, atunci cand sunt puse in practica, ne usureaza activitatile cotidiene si astfel devin adevarati eroi. Acesti eroi Superhafele se asigura ca totul functioneaza calitativ si eficient, iar actiunile noastre zilnice devin simple si organizate. Campania, care consta intr-un mix de comunicare in digital, social media si print, cu focalizare pe continut de marketing, va fi extinsa si in mediul offline, prin deschiderea, in perioada imediat urmatoare, a unui showroom de prezentare, astfel incat consumatorii sa fie cat mai aproape de produs si de marca. Informatii suplimentare, la www.hafele.ro 
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left