Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 25 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - NSG: Perspective optime pentru piata europeana
NSG: Perspective optime pentru piata europeana
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 26 Nov 2015 16:08
Pentru corporatia nipona implicata in domeniul vitrajelor NSG Group, care coordoneaza activitatea Pilkington, intervalul 1 aprilie – 30 septembrie 2015 (respectiv, al doilea trimestru din actualul exercitiu financiar) a reprezentat o perioada ce a presupus stabilizarea rezultatelor operationale, desi tendintele pietei mondiale au continuat sa fie dificile, cu diminuari in anumite regiuni ale globului, compensate de majorari pe alte continente.
„In intervalul de referinta, care constituie perioada cumulata a primelor doua trimestre din exercitiul financiar ce a inceput la 1 aprilie 2015, profitul comercial a ramas acelasi ca in anul anterior, existand insa diverse semnale ce indica perspective optime pentru afacerile din Europa. De asemenea, in Japonia performanta NSG s-a imbunatatit considerabil, fiind notabile si rezultatele solide obtinute in America de Nord si Asia de Sud-Est. Din pacate, pe fondul unor probleme aparute la nivelul segmentului de elemente speciale pentru aplicatii electronice (tip display), precum si din cauza conditiilor dificile ale pietei sud-americane, trebuie sa revizuim prognoza aferenta anului fiscal 2015-2016, luand o considerare o diminuare usoara a incasarilor, la 650 miliarde yeni (JPY) sau 5,3 miliarde USD, fata de 655 miliarde JPY in prognoza anterioara, precum si un profit operational de 19 miliarde yeni (155 milioane USD). Totusi, trebuie avut in vedere ca, intre lunile aprilie si septembrie a.c., cifra de afaceri s-a situat la 321,7 miliarde yeni (2,62 miliarde USD), in crestere fata de cele 309,5 miliarde JPY din aceeasi perioada a exercitiului fiscal trecut”, a declarat directorul general al NSG Group, Shigeki Mori.
Din punct de vedere al structurii afacerilor, pe segmentul vitrajelor arhitecturale din Europa (ce reprezinta 15% din rulajul mentionat anterior) s-a constatat o stabilizare a vanzarilor, profitul fiind insa afectat de o reparatie neprevazuta in cadrul unei unitati de productie, ce a generat pierderi care nu au putut fi contracarate de costul mai redus al materiei prime si energiei. In Japonia (cu 11% din total), livrarile de sticla pentru aplicatii arhitecturale au fost mai bune, desi conditiile pietei nu au permis o crestere a pretului de comercializare, iar in America de Nord acest segment se afla intr-o dezvoltare continua, chiar daca a avut o contributie de numai 6% la vanzarile de 321,7 miliarde JPY din perioada de referinta. In fine, in restul lumii, se constata ca nivelul cererii este optim in Asia de Sud-Est, dar au existat unele dificultati in America Latina si cu precadere in Argentina, care au facut ca rezultatele sa fie eterogene si sa se situeze la 9% din rulajul total.  
In intervalul urmator NSG si-a stabilit o alta viziune strategica, urmarind consolidarea operatiunilor comerciale cu sticla arhitecturala si vitraje auto, prin asigurarea unor produse si servicii cu valoare adaugata mare. In plus, in ceea ce priveste sticla tehnica, al carui aport la incasarile totale ale grupului este de 8%, se doreste focalizarea atentiei asupra pietelor avansate, concomitent cu alocarea unor resurse suplimentare de management, in functie de prioritati. Astfel, NSG urmareste sa impuna pe piata mondiala, ca slogan propriu, principiul de „Companie producatoare de sticla cu valoare adaugata”.     
***
In Romania, activitatea Pilkington pe segmentul arhitectural este coordonata din Polonia (Pilkington Polska), Bulgaria (prin distribuitorul Lasry Glass) si Marea Britanie (departamentul de export al Pilkington Group Ltd). In schimb, sectia de vitraje auto este reprezentata in mod direct prin Pilkington Automotive Romania SA care, potrivit celor mai recente date oficiale, in 2013, a raportat o cifra neta de afaceri al carei cuantum a depasit 31,7 milioane de lei, in timp ce in 2013 societatea – cu sediul in Cluj-Napoca – a consemnat incasari de 30,5 milioane de lei. Totodata, la data de 1 septembrie 2014, la Ministerul Finantelor Publice a fost inregistrata compania activa Pilkington International, cu sediul in municipiul Bucuresti, care nu a depus deocamdata niciun raport financiar, nefiind luata momentan in evidenta ca platitor de impozit pe profit, de accize si TVA, insa din 2 septembrie 2014 achita contributiile specifice datorate statului (CAS, impozit pe veniturile salariale, contributii pentru asigurari de sanatate etc.). Informatii suplimentare, la www.nsg.com
 
ABONARE REVISTE
rehau
TSV
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left