Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 20 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - NSG: Stabilizare a livrarilor de vitraje arhitecturale pe plan european
NSG: Stabilizare a livrarilor de vitraje arhitecturale pe plan european
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 07 Nov 2014 16:56
Pentru corporatia nipona implicata in domeniul vitrajelor NSG Group, care coordoneaza activitatea Pilkington, intervalul aprilie-septembrie 2014 (respectiv trimestrul al doilea din actualul exercitiu financiar) a reprezentat o perioada ce a presupus o imbunatatire a rezultatelor, desi tendintele pietei mondiale au fost fluctuante, cu diminuari in anumite regiuni ale globului, compensate de majorari mai mult sau mai putin semnificative pe alte continente. „Initial, preconizam o revenire semnificativa a pietei din Europa, ceea ce nu s-a intamplat momentan. In Japonia, majorarea impozitelor indirecte la inceputul anului calendaristic a continuat sa afecteze negativ livrarile cantitative de sticla pentru aplicatii arhitecturale, in timp ce la nivelul Americii de Nord s-a remarcat o crestere puternica pe acest segment. In America de Sud, pe fondul unei instabilitati a pietei auto, volumul vanzarilor s-a restrans semnificativ, iar in ceea ce priveste sticla tehnica (vitraje ultrasubtiri pentru aparatura electronica), tendintele au fost mixte. Astfel, la finele exercitiului fiscal analizat, cifra de afaceri cumulata s-a situat la 309,5 miliarde yeni – JPY (sau 2,68 miliarde USD), in timp ce in trimestrul al doilea din anul financiar 2013-2014 s-au consemnat 302,2 miliarde JPY (+2% sau 0% daca se iau in considerare rate de schimb constante dintre moneda japoneza si principalele valute). Ca structura, principalele vanzari continua sa fie sustinute de divizia de elemente transparente pentru industria auto, cu 50% din vanzari sau mai precis 155,8 miliarde JPY, urmata de cea pentru sticla arhitecturala (40% sau 123,9 miliarde JPY) si de sectia de vitraje tehnice (29,2 miliarde JPY). Pe segmentul arhitectural situatia a continuat sa fie eterogena, insa, din cele 123,9 miliarde JPY, circa 40% a reprezentat cota ce a revenit subsidiarelor specializate din Europa, unde cantitatile comercializate au fost stabile. Nivelul scazut al activitatii economice pe plan continental a continuat sa exercite o presiune deosebita asupra sectorului de constructii noi si pe segmentul reabilitarilor, cel putin in zona euro. Mai mult, pretul sticlei nu s-a modificat si ramane la un prag scazut din punct de vedere istoric. In alta ordine de idei, aproape 27% din incasarile diviziei de sticla arhitecturala s-au realizat in Japonia (unde a avut loc un regres cantitativ si valoric, insa premisele sunt pozitive, iar beneficiarii au acceptat o majorare a pretului, cu efecte pozitive in trimestrul al treilea), alte 12 procente fiind contributia filialelor nord-americane (cu o performanta solida din toate punctele de vedere). De asemenea, se remarca faptul ca vitrajele arhitecturale si-au majorat cota intr-un mod semnificativ, ajungand la 16% din vanzarile totale ale NSG in Europa, la 11% pe piata japoneza, la 5% in America de Nord si la 8% in alte regiuni ale lumii. Pentru actualul exercitiu financiar estimam in continuare o consolidare a incasarilor, mai ales pe fondul imbunatatirii cererii de vitraje, preconizata inclusiv in Europa. Astfel, consideram ca in actualul exercitiu financiar (pentru perioada de raportare de la 1 aprilie 2014 la 31 martie 2015) vom fi in masura sa raportam o cifra de afaceri de 620 miliarde yeni (+2,3%) si o revenire la profitabilitate, in contextul in care anul fiscal 2014 a reprezentat un interval in care am consemnat pierderi”, a declarat presedintele-director general al NSG Group, Keiji Yoshikawa.
***
In Romania, activitatea Pilkington pe segmentul arhitectural este coordonata din Polonia (Pilkington Polska), Bulgaria (prin distribuitorul Lasry Glass) si Marea Britanie (departamentul de export al Pilkington Group Ltd). In schimb, sectia de vitraje auto este reprezentata in mod direct prin Pilkington Automotive Romania SA care, potrivit celor mai recente date oficiale, in 2013, a raportat o cifra neta de afaceri al carei cuantum a depasit 30,5 milioane de lei, in timp ce in 2012 societatea – cu sediul in Cluj-Napoca – a consemnat incasari de 33,4 milioane de lei. Informatii suplimentare, la www.nsg.com
 
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left