Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ORBANSOFT: Stabilizare a incasarilor la nivelul anului 2015
ORBANSOFT: Stabilizare a incasarilor la nivelul anului 2015
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 25 Oct 2016 14:10
Incasarile furnizorului de software pentru industria de tamplarie termoizolanta Orbansoft s-au situat anul acesta la un nivel similar celor din 2015, ceea ce nu i-a impiedicat pe managerii firmei sa-si continue planurile de dezvoltare stabilite pentru anul in curs. Orban Janos, directorul general al societatii, precizeaza ca „Orbansoft a adus in atentia partenerilor, in acest an, mai multe noutati, dintre care se disting: o solutie de ofertare/productie destinata producatorilor de sisteme de umbrire, o aplicatie de gestiune a stocurilor sau un sistem de urmarire online pentru programul Fenestra Control”. Acestea vin sa completeze grupul de programe Fenestra, ce reprezinta baza ofertei sortimentale a Orbansoft si ale carui particularitati il disting in fata aplicatiilor dezvoltate de competitorii activi pe piata autohtona de profil. Toate aceste aspecte sunt detaliate, in cele ce urmeaza, de Orban Janos, care a subliniat: “Programul principal pe care-l promovam este constituit de Fenestra 2000, care poate fi achizitionat in mai multe variante, in functie de mediul in care se utilizeaza. Totodata, in functie de versiunea aleasa de client, unele module ale programului sunt incluse automat in licenta de baza, iar altele se pot cumpara si adauga ulterior, existand posibilitatea de a se trece oricand de la o varianta simpla la una complexa, platind doar diferenta de pret dintre cele doua solutii. Fiecare utilizator (beneficiar) al grupului de programe Fenestra are drepturi bine definite in cadrul sistemului, de catre un administrator si are acces doar la informatiile pe care le proceseaza, in timp ce toate ofertele realizate, comenzile, documentele si conversatiile legate de un anumit client final al produselor sale de tamplarie sunt inregistrate si pot fi urmarite in orice moment. De asemenea, exista posibilitatea crearii, prin intermediul internetului, a unui server Fenestra, care poate controla modul in care se oferteaza, poate actualiza preturile, adaosurile comerciale sau discounturile inserate in cadrul oricarui program conectat la sistem, in timp ce agentii de vanzari au capacitatea de trimite online comenzile catre producator. Prin utilizarea grupului de aplicatii Fenestra, se pot obtine informatii tehnice precise pentru fiecare post de lucru din unitatea de fabricatie si orice produs poate fi identificat pe parcursul intregului proces de executie, printr-o eticheta cu cod de bare care se aplica inca de la debitarea profilelor”. Informatii suplimentare, la www.orbansoft.ro
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
rehau
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left