Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 28 Martie 2017
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - PROFINE: Avantajul competitiv, sustinut de portofoliile de produse si de clienti
PROFINE: Avantajul competitiv, sustinut de portofoliile de produse si de clienti
Furnizori de sisteme Scris de Ovidiu Stefanescu 17 Mar 2017 12:36
Echipa manageriala a Profine Romania a beneficiat intotdeauna de aportul unor ingineri pasionati de performanta in domeniul tehnologiei, ce si-au dedicat intreaga energie construirii si consolidarii prestigiului pe piata locala al unuia dintre cei mai importanti furnizori mondiali de profile din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta. Dan Ionescu este unul dintre acesti experti, care, vreme de aproape doua decenii, a contribuit cu pasiune si perseverenta la atingerea obiectivelor respective, punand intotdeauna pe primul plan inovatia si calitatea. Prin impletirea eficienta a intereselor Profine cu cele ale companiilor colaboratoare din Romania, managerul general al subsidiarei locale a reusit sa aiba o contributie esentiala la evolutia companiei, care a fost posibila inclusiv in perioada recesiunii, gratie relatiilor solide de afaceri cu o serie de firme care si-au dovedit seriozitatea si viabilitatea.
 
-Cum caracterizati evolutia companiei pe care o administrati intr-o conjunctura economica vizibil afectata inca de efectele negative ale crizei?
-De cativa ani deja, curba vanzarilor a devenit din nou ascendenta, ceea ce inseamna practic faptul ca punctul critic a fost demult depasit. Au fost luate la timp si in mod eficient toate masurile specifice unei astfel de perioade, prin reducerea costurilor in mod direct proportional cu volumul vanzarilor si eficientizarea la maximum a folosirii resurselor disponibile. Un factor catalizator in atingerea cifrelor de afaceri propuse a fost reprezentat de aparitia noilor produse, care au corespuns perfect cerintelor si asteptarilor partenerilor nostri. Totodata, un ajutor direct si o atentie deosebita au fost primite inclusiv din partea noului proprietar si CEO al grupului Profine – Dr. Peter Mrosik.
 
-Ce strategie de marketing va propuneti sa implementati in perioada urmatoare, avand in vedere noul context concurential, cresterea gradului de informare a consumatorilor si inasprirea exigentelor legate de eficienta energetica?
-In intervalul urmator, ne vom concentra pe actualizarea comunicarii prin mijloace online, precum si prin sustinerea partenerilor importanti in actiunile individuale de instruire pe care le organizeaza. Vom fi prezenti cu o serie de reclame in mediul sportiv – cu deosebire in fotbal - atat la nivel international, acolo unde Profine GmbH este sponsor prinicipal cu brandul Kömmerling in Bundesliga, cat si in plan regional, unde sustinem liderul virtual al campionatului de fotbal intern care activeaza in Divizia A. In ceea ce priveste eficienta energetica, vom incepe din acest an comercializarea noului sistem de 88 mm, care poate atinge o valoare a coeficientului de transfer termic de 0,79 W/mpK, in varianta de echipare AluClip pro (care se concretizeaza prin placarea cu aluminiu la exterior) si proEnergy Tec (constand in insertia unui material de termoizolatie de maxima eficienta in camera principala a profilului).
 
-Care sunt reperele majore ale politicii companiei in ceea ce priveste portofoliul de produse si de colaboratori?
-In ceea ce priveste parteneriatele, ne concentram ca intotdeauna pe consolidarea relatiilor de afaceri existente, concomitent cu dezvoltarea unor colaborari noi. Actualmente, ne aflam in faza in care terminam de implementat sistemele de 76 mm AD, respectiv MD la producatori si dupa aceea vom trece la inlocuirea precedentelor sisteme de 88 mm cu noul profil imbunatatit, avand o adancime constructiva similara. Acesta din urma are ca beneficiu principal faptul ca poate fi folosit chiar si in varianta standard la echiparea caselor pasive, in conformitate cu prevederile normativului elaborat de expertii de la Darmstadt, ceea ce inseamna ca ferestrele realizate cu ajutorul sau ating un nivel de 0,7 W/mpK in ceea ce priveste performanta de termoizolare.
 
-Ce investitii sunt programate pentru perioada urmatoare?
-Pe termen scurt si mediu exista o gama extinsa de investitii care se fac mai ales la nivel de grup si care vizeaza continuarea procesului de consolidare a cotei pe piata internationala. Dintre acestea, cele mai importante sunt legate de marirea spatiului de depozitare de la sediul din Pirmasens - Germania, constructia unui nou sediu administrativ pentru filiala din Berlin, alocarea unor fonduri substantiale ce vizeaza lansarea in vara acestui an a unui produs unic pe piata in domeniul usilor culisante, achizitionarea pentru fabricile din Germania – acolo unde se produc inclusiv profilele distribuite in Romania – a unor noi linii moderne de productie etc.
 
-Care vor fi masurile pe care le aveti in vedere pentru a asigura consolidarea cotei de piata, in conjunctura economica care se prefigureaza pentru perioada urmatoare?
- Desi situatia economica si cea politica nu sunt dintre cele mai favorabile mai ales daca analizam cu atentia cuvenita piata mondiala, totusi, pe termen scurt, vedem in continuare o posibilitate de crestere cantitativa a livrarilor de profile din PVC pentru ferestre. Cererea incepe sa se reorienteze treptat catre variantele premium, adica exact catre zona in care se incadreaza produsele grupului Profine. Avantajul nostru competitiv major este constituit de faptul ca reusim, in mod constant, sa asiguram companiilor specializate in productia de ferestre/usi solutii cu un foarte bun raport pret–calitate. Revenind la piata autohtona, gratie experientei pe care am acumulat-o in cei 20 de ani de cand suntem activi in regiune, credem ca parteneriatele pe termen lung la crearea carora a contribuit intreaga noastra echipa vor asigura suportul necesar pentru o dezvoltare durabila. 
 
Total stiri publicate: 12046 | Ultima postare: 27-03-2017 11:49
12046 de articole in baza de date / 893 stiri noi publicate in ultimul an

Autentificare

Revista Fereastra editia nr. 125 (Martie-Aprilie 2017)
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2017
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK