Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 19 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SCHÜCO: Rezultate optime pentru subsidiara italiana
SCHÜCO: Rezultate optime pentru subsidiara italiana
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 26 Mai 2017 19:28
Oficialii subsidiarei italiene a Schüco International KG au subliniat, recent, ca in anul 2016 afacerile au continuat sa se dezvolte, cu o crestere de 4% a cifrei de afaceri, care s-a datorat, insa, unei strategii manageriale si de investitii aparte, aceasta continuand sa se aplice in mod sustinut si la nivelul anului in curs, prin inaugurarea - in aprilie 2017 - unui showroom inovator in Padova.
„Cu un volum al vanzarilor de 69,5 milioane de euro, ce reflecta o crestere cu 2,7 milioane de euro a rulajului fata de 2015, suntem in masura sa raportam si o majorare de 68% a profitului operational EBITDA (+3,2 milioane de euro), respectiv o imbunatatire vizibila a tuturor indicatorilor rentabilitatii nete. Schüco Italia confirma, astfel, eficienta strategiei proprii, care i-a permis consolidarea celei de-a treia pozitii din clasamentul celor 76 filiale ale colosului multinational Schüco International KG, din punct de vedere al cifrei de afaceri si numarului de parteneri. Toate acestea nu ar fi fost posibile fara investitii; astfel, dintre acestea, se distinge noul showroom din Padova, cu o arie de expunere ce le permite vizitatorilor sa observe in amanunt modul in care arata si se comporta in exploatare ansamblurile din aluminiu cu sisteme Schüco, inclusiv prin intermediul unui sistem inovator de realitate virtuala”, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.
Potrivit managerilor filialei, rezultatele financiare ale Schüco Italia sunt pozitive si chiar spectaculoase, in contextul in care piata de profil din peninsula este puternic concurentiala, insa „la sediul din Padova a grupului Schüco s-a tinut totdeauna cont de realitatile din industrie si exista permanent vocatia interpretarii exacte a cerintelor pietei italiene”. Astfel, prin numarul de angajati care lucreaza sub egida Schüco (163, din care 140 directi), subsidiara italiana a grupului de origine germana ocupa prima pozitie din acest punct de vedere, pe plan local, in sectorul sau de activitate (sisteme pentru usi, ferestre, ansambluri glisante si fatade din aluminiu).
Tinta ambitioasa de crestere a cotei de piata la 25%
„Rezultatele mai mult decat satisfacatoare din 2016 confirma eficienta strategiei noastre de dezvoltare si justetea investitiilor efectuate. Consider ca, in special, cresterea s-a datorat promovarii de noi produse, cum ar fi gama inovatoare de profile pentru ansambluri panoramice glisante, adaptate la cerintele si particularitatile pietei italiene. Pentru cercetare si dezvoltare alocam 3% din cifra de afaceri, dar beneficiem si de aportul grupului, care s-a angajat sa aloce aproximativ 5% dintr-o cifra totala de afaceri de 1,5 miliarde euro, in vederea crearii de noi produse. Insa, de vreme ce suntem prezenti de peste patru decenii pe piata, ne gandim si la consolidarea portofoliului de clienti, reteaua actuala incluzand 800 de parteneri si alti 160 de colaboratori”, a declarat, comentand datele financiare anuntate, ing. Roberto Brovazzo, director general al Schüco Italia.
Dupa cum se preciza anterior, printre investitiile companiei, de o larga apreciere se bucura noul spatiu de expunere pentru solutii din aluminiu de la Schüco, showroom-ul, cu o suprafata de 600 mp, fiind conceput special pentru a permite arhitectilor si utilizatorilor finali sa experimenteze tehnologiile inovatoare intr-un mediu „real” si provocator. In acest context, trebuie amintita deschiderea noului showroom al Schüco Italia din Padova, complet reproiectat pentru a deveni un punct de interes pentru arhitecti - si nu numai.
In fine, dar nu in ultimul rand, ing. Roberto Brovazzo a aratat ca „intr-un context ce ramane critic pentru sectorul constructiilor, care s-a diminuat cu mai mult de 40%, incepand cu anul 2008, Schüco Italia a continuat sa castige cote de piata in industria aluminiului, de la 22,8% in 2015 la 23,7% in 2016 si acest lucru s-a bazat pe reteaua noastra de clienti ce se afla in continua crestere (cu 80 de companii partenere mai multe decat in ​​2015, ajungand la un total de 800 de colaboratori - persoane juridice). Acum, ne propunem o tinta ambitioasa - si anume sa ajungem la 25%, confirmand pozitia Schüco Italia ca un adevarat reper in industria sistemelor din aluminiu si ca o companie recunoscuta pentru inovatie tehnologica, pentru calitatea produselor sale si pentru serviciile cu valoare adaugata mare acordate partenerilor sai”. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
rehau
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left