Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SELENA are o cota de 15% pe piata spumelor poliuretanice din Romania
SELENA are o cota de 15% pe piata spumelor poliuretanice din Romania
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 28 Nov 2017 09:18
Implementarea de sisteme si tehnologii noi din gama produselor chimice de constructii, prezenta activa pe piata, oferta unei game extinse de servicii in fiecare etapa a colaborarii sunt doar cateva din proiectele pe care Selena Romania le deruleaza in prezent. Pe termen mediu si lung, tinta majora este constituita de dezvoltarea portofoliului de clienti in segmentul B2B pentru o mai buna penetrare a produselor si punerea in valoare a beneficiilor acestora. Parteneriate durabile nu reprezinta doar un slogan, fiind obiectivul central, urmarit permanent de managementul companiei. In continuare, Daniel Sipu, managerul general al companiei se refera la situatia pietei.
- Care este situatia actuala pe piata locala a etansantilor si materialelor profesionale de sigilare?
- Anul 2017 a fost plin de provocari pentru toti producatorii de spume poliuretanice (PU), din cauza cresterii semnificative a preturilor materiilor prime. De asemenea, blocajul proiectelor de reabilitare termica a cladirilor, ce aduceau un consum important atat pe segmentul montajului de tamplarie termoizolanta, cat si pe cel al lipirii placilor de polistiren, a generat o crestere a competitiei. De aceea, in viziunea noastra, 2017 va aduce o majorare de doar cateva procente a rezultatelor financiare, in contextul in care INS a anuntat o scadere de -7,2% a volumului lucrarilor de constructii ca serie bruta in perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2017. In aceasta conjunctura speciala, Selena, prin brandurile sale Tytan Professional si Hauser, se mentine la o cota de aproximativ 15%.
- Indicati nivelul cifrei de afaceri din primele noua luni ale lui 2017.
- Compania noastra a depus eforturi sustinute de consolidare a relatiilor cu partenerii-cheie, de raportare la un mediu de crestere sanatos, bazat pe parteneriate durabile. Aceasta strategie a determinat ca anul acesta sa ne situam la acelasi nivel fata de 2016 din punct de vedere al incasarilor. Estimam ca, pana la finele exercitiului financiar curent, sa ne atingem obiectivele de management propuse.
- Ati aplicat schimbari importante in ceea ce priveste portofoliul de produse?
- Oferta Selena este in permanenta dezvoltata si optimizata. In completarea produselor consacrate, precum Tytan 65, promovam noi materiale unice si eficiente, cum ar fi Tytan Energy 2020, Tytan Professional 60 Secunde, Tytan Professional IS 13. De asemenea, pe gama de hidroizolatii si etansanti am adus pe piata din Romania produse cu beneficii majore din punct de vedere al eficientei si al costurilor pe termen lung.
- Cum decurg relatiile de afaceri cu firmele de tamplarie?
- Producatorii de ferestre/usi, precum si firmele care detin depozite cu materiale destinate acestora sunt colaboratorii nostri directi si reprezinta o categorie foarte importanta in portofoliul de clienti. Avem in vedere exigentele specifice ale acestui segment de piata, caruia ii dedicam produse/servicii intr-un pachet concentrat si motivant. Desigur, pe aceeasi piata dinamica, ne adresam deopotriva centrelor de bricolaj.
 
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left