Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 30 Aprilie 2017
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SIMONSWERK: Obiectiv de crestere cu 15% a vanzarilor
SIMONSWERK: Obiectiv de crestere cu 15% a vanzarilor
Furnizori de sisteme Scris de Ovidiu Stefanescu 31 Mai 2013 16:37
Cifra de afaceri a grupului Simonswerk a fost, in 2012, de circa 80 milioane de euro, reprezentand o majorare de peste 6% fata de anul precedent. „Pe plan local, piata de profil a continuat descresterea inceputa in urma cu patru ani, iar in acest context, mentinerea vanzarilor la valorile consemnate in 2011 poate fi considerata o performanta reala. Pentru exercitiul financiar in curs, avem in vedere o suplimentare de 15% a incasarilor in Romania si de 5%, pentru intregul concern. Datorita structurii specifice pietei de tamplarie termoizolanta, unde sortimentele realizate din sisteme PVC continua sa detina cea mai mare cota, cele mai solicitate produse din oferta Simonswerk raman balamalele din gama Siku, destinate echiparii usilor din PVC. Pentru modelele de intrare realizate din lemn stratificat la care exigentele beneficiarilor sunt mai mari, sistemul de balamale din seria Baka Protect 4000 3D tinde sa fie sortimentul cel mai utilizat, fiind recomandat inclusiv de catre producatori. In ceea ce priveste balamalele complet ascunse din seria Tectus 340 3D pentru usile fara falt, acestea au inregistrat o sporire exponentiala a solicitarilor, in ultimul an. In viitorul apropiat dorim sa extindem gama de finisaje standard si sunt anuntate deja unele inovatii care vor completa cateva nise care nu dispun inca de solutiile cele mai potrivite. Consideram ca problemele cele mai grave pe care le intampinam sunt legate de informarea incorecta pe care beneficiarii o primesc din partea furnizorilor, precum si aparitia unor produse neconforme, care obliga producatorii sa renunte la aspecte esentiale, cum ar fi calitatea si fiabilitatea. Pentru a contracara aceste tendinte, compania noastra asigura consultanta si sprijin permanent partenerilor din Romania. De la inceputul recesiunii, numarul de usi produse pe plan national s-a diminuat in mod constant, insa produsele premium si-au pastrat cota de piata, ceea ce constituie un avantaj pentru Simonswerk, avand in vedere ca pe acest segment suntem lideri de piata. Un alt element pozitiv este acela ca am inregistrat cresteri semnificative ale solicitarilor pentru elemente ce echipeaza usile functionale din cadrul  cladirilor de birouri de clasa A, fapt ce dovedeste increderea de care se bucura sistemele promovate. Este cert faptul ca si in viitor cererea de spatii de birouri si cladiri rezidentiale moderne in marile orase va creste. Avand in vedere acest lucru, noi mizam astfel pe revigorarea sectorului constructiilor, primele semne in acest sens aratandu-se, de altfel, inca din primul trimestru al anului in curs”, a subliniat Radu Marchis, reprezentant de vanzari Simonswerk in Romania. Informatii suplimentare, la www.simonswerk.com
 
 
 
 
Total stiri publicate: 12120 | Ultima postare: 28-04-2017 08:44
12120 de articole in baza de date / 866 stiri noi publicate in ultimul an

Autentificare

Revista Fereastra editia nr. 125 (Martie-Aprilie 2017)
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2017
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK