Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 24 Martie 2017
PAGINA PERSONALIZATA

VBH ROMCOM SRL

VBH ROMCOM SRL
Adresa: Str. Gheorghe Doja nr. 177, Targu-Mures, Judet MURES
Telefon: 0265/219.140
Fax: 0265/269.983
E-mail: vbh@vbh.ro
Web site: www.vbh.ro
Domenii: Sisteme de feronerie | Accesorii & sisteme de fixare
Descriere activitate
feronerie si accesorii pentru ferestre si usi din PVC, lemn si aluminiu.
 
Prezentare companie/institutie
VBH: Premise optime de dezvoltare a domeniului anul viitor
 
 
 
 
 
 
Daniel Gavris (39 de ani)
Functia/Firma: Managing Director, VBH Romcom;
Experienta profesionala: 10 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
Vanzarile furnizorului de feronerie si accesorii VBH Romcom s-au situat in primele noua luni ale acestui an la nivelul de 28,5 milioane de lei, pana la finalul lui 2014 fiind estimata obtinerea unei majorari de aproximativ 5% a cifrei totale de afaceri. De asemenea, pentru 2015 managerii companiei nu preconizeaza o evolutie atipica a activitatii, insa este posibila obtinerea unei noi sporiri care sa se situeze tot la nivelul de 5%. VBH comercializeaza feronerie si accesorii pentru ferestre (cu o pondere de 45% din total) si sisteme pentru usi (28%), respectiv elemente destinate montajului/ fixarii, unelte, garnituri sau produse chimice.
 
- Cum se structureaza activitatea de distributie a firmei?
- Activitatile de distributie ale societatii noastre se deruleaza in mod direct prin intermediul celor sase depozite proprii din Targu Mures, Timisoara, Bucuresti, Brasov, Piatra Neamt si Baia Mare, dar si prin parteneriatele pe care le avem in derulare cu firme din Constanta, Craiova, Cluj-Napoca si Vatra Dornei. In prezent, comenzile provin uniform de pe intreg teritoriul tarii, iar anul acesta am inregistrat o crestere substantiala pentru sistemele de montaj profesional greenteQ si pentru sortimentele dedicate usilor, marca KFV. In afara de aceste doua marci, in oferta proprie se mai regasesc produse Roto, Siegenia, Hoppe, Giesse, Geze, Fuhr, Assa Abloy, Ellen, Primo, Guttman etc.
- Ce situatii au marcat segmentul de piata specific firmei in ultimul timp?
- Segmentul specific de piata a inregistrat o crestere in primele trei luni ale anului in curs, care a fost generata de conditiile meteo favorabile. Aceasta a fost urmata de o contractie in lunile care s-au succedat, pe fondul reducerii masive a bugetelor alocate lucrarilor de infrastructura, ceea ce a avut un efect direct asupra bransei. Pentru 2015, exista premise optime pentru dezvoltare, in cazul in care se vor aloca la nivel national fonduri pentru investitii.
- Prezentati cerintele actuale ale utilizatorilor.
- Majoritatea utilizatorilor nu stiu sa aleaga si nici sa diferentieze produsele dintr-o varietate de oferte, care au aparent aceleasi caracteristici in ceea ce priveste numele sau aspectul. De asemenea, slaba putere de cumparare nu le permite sa opteze pentru modele de calitate si ii determina sa aleaga tot sortimente ieftine sau mai accesibile. Aceste tendinte sunt intretinute si de faptul ca vanzatorii de tamplarie ascund clientului final ca diferenta intre o feronerie de calitate garantata si una ieftina este de maximum 5% din valoarea produsului finit (fereastra sau usa). Totodata, principalele societati ce activeaza pe piata nu au niciun interes sa informeze utilizatorii referitor la calitate, performanta, fiabilitate sau noutati, de vreme ce, la randul lor, se orienteaza intr-o proportie covarsitoare spre asa-zisele oferte „speciale”, iar singurul model de diferentiere promovat este pretul.

VBH: Premises of optimal field development in 2015
The sales of the fittings and accessories supplier VBH Romcom reached during the first nine months of this year, 28.5 million RON, while, by the end of 2014 it is estimated that the company will obtain an increase of approximately 5% of the total turnover. Also, for 2015 the company managers do not expect and atypical development activity, but it is possible to obtain further increases which stand at 5%. VBH sells hardware and accessories for windows (with a share of 45% of the total turnover), door systems (28%) and elements for mounting / fixing, tools, gaskets or chemicals.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Noiembrie-Decembrie 2014)

Lucrari de referinta

Stiri & Comunicate

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
12038 de articole in baza de date / 891 stiri noi publicate in ultimul an

Autentificare

Revista Fereastra editia nr. 125 (Martie-Aprilie 2017)
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2017
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK