Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 24 Mai 2017
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - URBAN: Utilajele second-hand, la mare pret in perioada crizei
URBAN: Utilajele second-hand, la mare pret in perioada crizei
Furnizori de sisteme Scris de Ovidiu Stefanescu 27 Iun 2013 14:51
Piata europeana a utilajelor de fabricare a tamplariei termoizolante continua sa fie dominata in mod autoritar de furnizorii germani de echipamente, unul dintre cei mai cunoscuti competitori pe acest segment fiind constituit de Urban GmbH & Co Maschinenbau. Conform celor mai recente studii publicate de asociatia federala a producatorilor de utilaje (VDMA), segmentul respectiv va inregistra un usor declin in 2013, urmat de o revigorare moderata (de maximum 6%) in anul urmator. Evaluarile expertilor VDMA indica o valoare a pietei de utilaje pentru prelucrarea sistemelor din mase plastice de aproximativ 6,5 miliarde euro, fiind insa dificil de precizat cat reprezinta cota masinilor folosite la procesarea ferestrelor. Analizand datele disponibile, se poate estima ca, in momentul de maxima intensitate a vanzarilor, care s-a inregistrat in 2008, piata europeana de profil cumula peste 500 milioane de euro, valoarea totala a masinilor fabricate in Germania totalizand circa 400 milioane de euro.
 
Peste 800 de echipamente livrate de subsidiara autohtona
Conform estimarilor expertilor Urban C&O, la inceputul acestui an se aflau in functiune pe plan national peste o mie de utilaje specializate in procesarea sistemelor pentru tamplarie termoizolanta, produse sau comercializate de compania-mama din Germania (marcile Urban, Rapid, Schirmer). Din acestea, o pondere de aproximativ 10% este constituita de echipamente de mare productivitate. Conform estimarilor proprii, cota Urban pe piata utilajelor functionale pe segmentul de fabricatie a tamplariei din PVC din Romania este de aproximativ 30%, din momentul infiintarii compania livrand peste de 800 utilaje noi. In perioada recesiunii, vanzarile cumulate de echipamente noi s-au situat la o cota mai mica decat cea inregistrata in 2008, fapt ce reflecta in mod fidel declinul caracteristic acestei piete. "In mod evident, exista si asa-numitul sector «second-hand», constituit din masinile pe care companiile specializate le-au preluat de la producatorii cu probleme financiare, precum si din utilajele pe care firmele falimentare le comercializeaza pentru a-si acoperi datoriile. Din pacate, starea tehnica a acestor echipamente este destul de precara, tocmai din motivul exploatarii neconforme, pentru perioade indelungate. Nu se poate generaliza, existand si oferte de unitati cu un numar redus de ore de exploatare, achizitionate chiar in momentul declansarii recesiunii. Solutia respectiva este una de avarie si consideram ca o firma care doreste sa-si asigure functionarea pentru o perioada indelungata, in conditii financiare si tehnice optime, trebuie sa-si asume o abordare diferita in ceea ce priveste tehnologizarea fabricii proprii", a mentionat Ovidiu Farcasiu, administrator al societatii. Informatii suplimentare, la www.u-r-b-a-n.ro
 
 
 
Total stiri publicate: 12169 | Ultima postare: 24-05-2017 01:21
12168 de articole in baza de date / 873 stiri noi publicate in ultimul an

Autentificare

Revista TOP-Fereastra editia nr. 126 (Mai 2017)
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2017
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK