Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - VIOREL UNGUR (Akzo Nobel): Intensificare a gradului de exigenta din piata
VIOREL UNGUR (Akzo Nobel): Intensificare a gradului de exigenta din piata
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 17 Dec 2018 06:05
„Piata locala de tamplarie de aluminiu, careia ne adresam cu precadere, nu este una foarte mare din punct de vedere al numarului de operatori importanti, iar Akzo Nobel Powder Coatings este oricand pregatita sa raspunda tuturor solicitarilor venite din partea acestora. Astfel, divizia de vopsea pulbere AkzoNobel Romania se bucura de un portofoliu constant de clienti, datorita faptului ca este un nume binecunoscut, dar si datorita stabilitatii si calitatii serviciilor si produselor oferite. In acelasi timp, nu inregistram probleme importante in colaborarea noastra cu partenerii de pe piata nationala de tamplarie termoizolanta, poate si datorita faptului ca aceste colaborari au un lung istoric si ne-au permis ca, in cei peste 13 ani de parteneriat, sa ne cunoastem atat de bine, incat sa putem depasi usor orice obstacol. De asemenea, produsele de top din portofoliu reprezinta varful ofertei proprii si constituie peste 80% din cifra de afaceri pe segmentul sortimentelor dedicate tamplariei termoizolante. In ceea ce priveste cererea specifica acestui segment de activitate, inregistram o tendinta de crestere (de peste 20% pe an). Din punct de vedere cantitativ, nivelul este inca unul destul de redus, corelat in special cu nivelul investitiilor din domeniul cladirilor de birouri si comparativ cu produsele de baza, in nuante de alb si maro. Pe segmentul produselor destinate tamplariei termoizolante, in ultimul timp, ne-am orientat catre piata premium (respectiv, vopsele pulbere de calitate inalta) si catre incheierea unor contracte pentru produse de baza, dar utilizate in volume mari, cum ar fi vopseaua alba destinata tamplariei din aluminiu. Desi volumele au scazut destul de mult pe acest segment, valoarea cifrei de afaceri nu inregistreaza o scadere proportionala, datorita diferentei foarte mari intre vopselele de varf (metalizate sau cu alte efecte speciale) si cele de baza. Si totusi cifra de afaceri din 2018 se situeaza putin sub nivelul consemnat in 2017, datorita abordarii segmentului premium. Mai exact, incasarile din 2018 de pe segmentul dedicat sistemelor de ferestre/usi sunt destul de mici (vorbim strict de divizia de vopsea pulbere a AkzoNobel in Romania) si se cifreaza la peste 150.000 de euro, respectiv sub 10% din cifra de afaceri a acestei divizii. Pentru 2019, in ceea ce priveste proiectele proprii de dezvoltare, ne aflam in stadiu de analiza, cu posibilitatea de implementare, a catorva proiecte legate de centralizarea activitatii la nivel national a diverselor divizii AkzoNobel prezente in Romania. Aceste proiecte vizeaza, in principal, activitatea administrativa, pe cea logistica, precum si gestionarea stocurilor si sunt legate de achizitia recenta de catre AkzoNobel a grupului Fabryo in Romania. In ceea ce priveste evolutia acestui segment de activitate, previzionam ca exigenta va ajunge la un nivel foarte ridicat din punct de vedere al calitatii produselor si al serviciilor (dovedita prin experienta si certificari) si credem ca, pe termen mediu si lung (evident in functie si de evolutia macroeconomica), piata va deveni extrem de divizata, cu o intensificare mai mare in domeniul produselor de varf si cu o reducere lenta, dar sigura, in cel al produselor de baza”. Informatii suplimentare, la  www.interpon.ro  
 
 
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left