Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home
BITT-BAU: Posibila stabilizare a pietei incepand din 2012
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 17 Iun 2011 09:01
Conducerea companiei Bitt-Bau (din Miercurea Ciuc) a adoptat in ultimul timp un set de masuri speciale pentru a contracara efectele negative ale recesiunii. Dintre acestea, se remarca: inaugurarea unui depozit nou, sporirea spatiului de comercializare a produselor, mentinerea preturilor la sortimentele comercializate (pentru stabilizarea retelei de parteneri) si extinderea gamei de servicii asigurate. Pe termen scurt, managerii firmei intentioneaza sa deschida inca un spatiu de stocare si sa mentina gama de sortimente promovate pe piata. In continuare, Kiss Istvan, directorul general al Bitt-Bau, detaliaza evolutia firmei din ultimul interval de timp.
 
Care sunt, in acest moment, principalele caracteristici ale pietei de profil?
Criza economica a afectat semnificativ domeniul nostru de activitate, printre principalele probleme care se remarca pe piata aflandu-se lipsa lichiditatilor, majorarea preturilor de catre furnizorii de materii prime (care, la randul lor, au trebuit sa faca fata, la nivel global, cresterilor semnificative la energie si la cotatiile materialelor de baza) si dificultatea de a dezvolta proiecte de investitii. La aceste probleme pe care le intampinam, am putea adauga incasarea cu intarziere a creantelor.
 
Ce masuri se impun pentru depasirea situatiei dificile din bransa?
Consideram ca una dintre cele mai potrivite solutii pentru imbunatatirea situatiei bransei ar consta in adoptarea, de catre autoritatile centrale, a unui program anticriza dedicat special acestui domeniu. Totodata, firmele producatoare de tamplarie termoizolanta, pentru a putea sa faca fata mai bine situatiei dificile, ar putea sa se orienteze catre efectuarea de operatiuni de export. In aceste conditii, estimam ca, pe segmentul feroneriei, societatile de profil vor incepe sa inregistreze cresteri economice, abia in prima parte a anului 2012.
 
Prezentati evolutia financiara din ultimul interval de timp.
In 2010 am inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 11,8 milioane de lei, in crestere cu aproximativ 10% fata de 2009, rezultate datorate mai cu seama consolidarii echipei de lucru. Pentru 2011, estimam obtinerea unei majorari similare, in conditiile in care, in primele luni ale anului in curs am consemnat o sporire a incasarilor fata de perioada similara din 2010.
 
Detaliati activitatile de distributie pe care le desfasurati.
Dispunem de 6 depozite si efectuam livrari directe la nivel national. Din zonele in care activam, cele mai multe vanzari le-am consemnat in regiunea Moldovei. Din categoria serviciilor auxiliare asigurate partenerilor nostri, se remarca asistenta tehnica oferita in colaborare cu specialistii firmelor furnizoare. Comercializam sisteme de feronerie pentru ferestre/usi din PVC/lemn, principalele serii promovate fiind Roto NT si Roto Compact S. Principalele firme furnizoare sunt reprezentate de Roto, Hoppe, Geze (Germania), Euro-Elzett si Kaba Elzett (Ungaria) si Cemom (Franta), societatea avand, totodata, statut de importator autorizat in Romania pentru aceste marci. De asemenea, potrivit datelor puse la dispozitie de specialistii Institutului National de Statistica (INS), in topul importatorilor, firmele din Germania au fost in 2010 lideri ai pietei nationale (au contribuit la livrarile totale cu o cota de 31%), cele din Ungaria au ocupat locul doi (27%), pozitia a treia fiind atribuita celor din Turcia (cu 25%). In clasament mai sunt prezente firmele din Italia (7%), Austria (6%) si Franta (4%). Nivelul de informare a clientilor in aceasta perioada este mediu. Se disting clar doua categorii de beneficiari finali. Prima este reprezentata de persoanele cu potential scazut de cumparare si cu minime informatii de profil, care aleg de regula cele mai ieftine produse, insa mai slabe calitativ, iar cea de a doua categorie incadreaza persoane cu putere de cumparare, care, de regula, se documenteaza inaintea luarii deciziei de achizitie si aleg produse de inalta calitate.
 
 
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left