Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 09 Mai 2024
Hilti
Home
EURO-FEREASTRA: Manifestarea poate influenta evolutia domeniului
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 26 Apr 2012 10:15
Compania VBH, specializata in comercializarea de sisteme de feronerie (cu o cota de 50% din vanzarile totale), accesorii (30%) si materiale compozite pentru personalizarea fatadelor cortina si a usilor de interior/exterior, a consemnat in 2011 o majorare de 15% a vanzarilor (generata de diversificarea portofoliului de produse), veniturile atingand nivelul de aproximativ 38 milioane de lei. Pentru 2012, conducerea firmei si-a propus sa obtina o crestere de aproximativ 10% a incasarilor, strategia proprie de afaceri presupunand in acelasi timp mutarea depozitului din Bucuresti (intr-un spatiu cu o suprafata dubla) si optimizarea operatiunilor de transport, prin utilizarea unor noi autovehicule achizitionate.
 
Daniel Gavris, managing director al VBH: „Am decis sa participam si sa devenim in premiera partener al conferintei EURO-Fereastra, ca urmare a colaborarii indelungate pe care o avem cu publicatia Fereastra. Prin prezenta in cadrul evenimentului, dorim sa promovam sortimentele economice din oferta noastra, care sunt o alternativa la solutiile neconforme de pe piata si sa castigam, astfel, increderea beneficiarilor in produsele comercializate. Conditiile de piata au fost relativ stabile in 2011 comparativ cu 2010 (la nivel national si european), situatie ce estimam ca se va perpetua si in 2012. Totodata, in ultimii trei ani, domeniul tamplariei termoizolante a fost caracterizat de un fenomen accentuat de polarizare. Astfel, se remarca, pe de-o parte, tendinta beneficiarilor finali de a obtine un confort sporit in spatiile utilizate si independenta energetica, iar pe de alta parte, orientarea exclusiva a clientilor catre produse cu costuri reduse, fara a fi interesati de calitatea modelelor comercializate si de faptul ca actiunile lor afecteaza negativ pe termen lung fiabilitatea produselor achizitionate/executate. Intrucat problematica segmentului de tamplarie termoizolanta este subiectul central al conferintei EURO-Fereastra, ne asteptam ca la eveniment sa avem un auditoriu compus din formatori de opinie si speram ca beneficile mutuale pe termen lung vor fi decisive”.
 
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left