Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 27 Aprilie 2024
Hilti
Home
HAFELE: Mentinere a trendului ascendent al cifrei de afaceri in ultimii ani
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 06 Apr 2012 14:16
Ovidiu Toader (37 de ani)
Functia/Firma: director general, Hafele Romania;
Experienta profesionala: 16 ani in domeniul sistemelor de feronerie.
 
Compania Hafele este reprezentanta autohtona a grupului german omonim, cu subsidiare in 38 de tari, birouri de vanzari in alte 10 state si numeroase parteneriate comerciale in alte regiuni ale lumii. Holdingul dispune de fabrici in Germania si Ungaria, colaboreaza cu importanti producatori din domeniul sau de activitate, iar in 2011 a consemnat vanzari care au insumat 920 milioane de euro. Hafele Romania a fost infiintata in 2009, prin preluarea integrala a unuia dintre distribuitorii principali de feronerie pentru mobila.
 
-Ce obiective de dezvoltare aveti in vedere pentru perioada urmatoare?
-In 2012 si in anii urmatori ne-am propus sa ne crestem cota de piata la cel mai inalt nivel posibil pe segmentele de feronerie pentru mobila si electrocasnice incorporabile si sa ne extindem activitatile in domeniul proiectelor arhitecturale. De asemenea, vom implementa un program special adresat magazinelor tip DIY, fiind in acelasi timp atenti la orice oportunitate de afaceri pe care o vom identifica in intervalul urmator. Estimam ca aplicarea acestei masuri ne va permite sa obtinem majorari de peste 25% a vanzarilor in fiecare an, incepand din 2013. Pentru 2012 estimam o crestere de 34% a incasarilor, pana la nivelul de peste 5,9 milioane de euro. In 2011, am consemnat vanzari care au insumat 4,4 milioane de euro, iar in 2010, de 3,7 milioane de euro.
 
-Cum desfasurati activitatile de distributie?
-Dispunem de un depozit langa Timisoara si doua showroom-uri in acelasi oras - unde avem sediul central - respectiv in Bucuresti. De asemenea, avem o retea formata din peste 50 de distribuitori si revanzatori pe intreg teritoriul tarii si colaboram cu numeroase firme producatoare de mobila care detin magazine proprii, avand posibilitatea sa ne expunem accesoriile in cadrul acestora. Astfel, suntem furnizori pentru majoritatea producatorilor de mobilier, precum si pentru societatile care asigura montajul usilor si al cailor de acces. Avem posibilitatea sa efectuam livrari direct din stoc oriunde in Romania pentru produse uzuale (in 24 de ore) si pentru comenzi speciale (in maximum noua zile).
 
-Detaliati oferta de produse si servicii.
-Principalele categorii de produse pe care le promovam sunt reprezentate de feroneria pentru usi (detine o cota de 12% din vanzarile totale), sortimente pentru mobila (68%), precum si electrocasnice incorporabile si chiuvete (20%). De asemenea, asiguram servicii de consultanta pentru alegerea feroneriei in cazul oricarui tip de proiect (apartament, casa, spatii comerciale, cladiri de birouri, spitale, hoteluri etc.), informatiile despre produse si schitele fiind furnizate in format CAD. Gama de servicii auxiliare este completata cu debitarea ramelor din aluminiu la dimensiunile dorite de beneficiari (atat pentru sortimentele in serie, cat si pentru cele unicat), respectiv transportul gratuit.
 
-Descrieti caracteristicile dinamicii actuale ale pietei.
-In ultimii ani, sectorul propriu de activitate s-a confruntat cu scaderi masive ale consumului si cu disparitia - prin faliment, insolventa sau absorbtie - a mai multor firme producatoare. In 2011, au fost usoare semne de revigorare, iar pentru 2012 preconizam o crestere, chiar daca aceasta va avea loc la un nivel deocamdata insuficient care sa permita recuperarea totala a pierderilor. Pentru a evolua optim in acest context trebuie sa fim atenti la solicitarile beneficiarilor, sa ne adaptam oferta pentru a face fata cerintelor tot mai exigente in privinta pretului, calitatii si rapiditatii si sa adoptam o strategie manageriala bazata pe prudenta, seriozitate si flexibilitate.
 
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left