Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 10 Mai 2024
Hilti
Home
TEMAD CO: Masuri fiscale coerente pentru stabilizarea pietei
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 30 Apr 2012 09:00
Conducerea companiei Temad Co a indicat ca, in ultima perioada, a trebuit sa faca fata cresterii preturilor la materiile prime (implicit, a tarifelor produselor importate) si scaderii semnificative a nivelului de consum in toate mediile de afaceri specifice. De asemenea, pe fondul unei usoare stabilizari a pietei din prima parte a acestui an, si-a propus obiective, ce presupun pastrarea actualelor colaborari si consolidarea/imbunatatirea relatiilor cu toti partenerii.
 
Florin Madar, director general al Temad Co: „Principalele dificultati pe care le intampina firmele din domeniu sunt reprezentate de doua aspecte importante. Unul dintre acestea consta in inchiderea activitatii unui numar tot mai mare de producatori de ferestre si imposibilitatea de a incasa sumele restante de la cei care au intrat in stare de insolventa sau in faliment. Cel de–al doilea este reprezentat de promovarea unor marfuri/produse de calitate si provenienta indoielnica, impiedicand furnizorii de profil sa aplice o politica de pret coerenta si sa mentina un standard constant in ceea ce priveste performanta. In acelasi timp, gradul de influenta a factorilor de decizie politico-economici asupra bransei este destul de insemnat. Consideram ca, pentru dezvoltarea domeniului, s-ar impune adoptarea unor masuri ferme de imbunatatire a disciplinei financiare, prin tragerea la raspundere, inclusiv penala, a celor care nu-si onoreaza obligatiile de plata. Pentru 2012 urmarim sa obtinem o crestere a cifrei de afaceri, pana la nivelul de 27 milioane de euro, in conditiile in care veniturile noastre s-au inscris constant pe un trend ascendent, iar anul acesta ne bazam pe o extindere a numarului de parteneri si a ofertei generale, prin includerea a sase grupe noi. De asemenea, avem in vedere sa extindem gama de produse, care cuprinde in prezent peste 4.700 de modele. Dintre acestea, sortimentele destinate domeniului tamplariei termoizolante au o pondere de 10% din vanzarile totale. Aria de distributie s-a extins la nivel international (in Republica Moldova si Bulgaria) si pe plan national, livrarile fiind atat directe (prin intermediul a 14 filiale proprii), cat si indirecte, prin colaborarea cu trei parteneri si marile magazine DIY, hypermarketuri, supermarketuri etc.”.
 
 
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left