Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SGGR: Solutia pentru relansare - produse cu valoare adaugata mare
SGGR: Solutia pentru relansare - produse cu valoare adaugata mare
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 01 Sep 2014 10:53
Saint-Gobain Glass Romania (SGGR) a reusit sa depaseasca momentul critic al recesiunii prelungite care a afectat puternic in ultimii ani cererea de pe piata internationala de sticla, cele mai recente rapoarte financiare indicand un reviriment de 10% al incasarilor, care au ajuns astfel, in anul fiscal anterior, la peste 70,6 milioane de euro. Impulsul hotarator asupra rezultatelor a fost imprimat de strategia implementata de grupul francez, care a implicat orientarea explicita spre indeplinirea exigentelor partenerilor locali. Astfel, prin lansarea activitatii de productie a sticlei laminate - sortiment destinat in special companiilor cu o intensa activitate de export - s-a obtinut o ajustare pozitiva de 5% a vanzarilor. Avand in vedere experienta care a demonstrat utilitatea promovarii inovatiilor, echipa manageriala a SGGR intentioneaza ca, inclusiv in perioada urmatoare, sa aloce fonduri importante destinate atat dezvoltarii de solutii noi, cat si majorarii substantiale a productivitatii, toate acestea in contextul unei abordari centrate pe sustenabilitate.
 
Investitii de peste 150 milioane de euro in Romania
Unitatea de productie detinuta in Romania de concernul din Hexagon este dotata cu tehnologii ultramoderne, ce permit realizarea unor produse care sa se adapteze in mod optim la orice tip de aplicatii arhitecturale. Fabrica din Calarasi, cu o capacitate de 200.000 de tone/an, livreaza anual catre parteneri peste 21 milioane mp de sticla float, din care aproape 10 milioane mp reprezinta ponderea modelelor speciale (Low-E, colorate, reflexive etc.). Strategia implementata de conducerea unitatii presupune distributia produselor catre partenerii din Europa de Sud-Est, astfel incat peste 95% din modelele realizate au o astfel de destinatie. In ceea ce priveste diferenta, aceasta este reprezentata de produsele de inalta tehnologie, cum ar fi, de exemplu, sticla antireflexiva, destinata, de regula, unui segment special al cererii din Europa Occidentala si alte regiuni puternic industrializate. "Cea mai recenta investitie realizata in Romania de compania noastra a insumat 6 milioane de euro, vizand amenajarea unitatii de laminare ce utilizeaza tehnologia de polivinilbutiral (PVB). Capacitatea actuala pe acest segment este de 5.000 mp/schimb si speram ca va fi suficienta pentru a acoperi, in mod optim, solicitarile partenerilor locali. Am ajuns, astfel, la o valoare totala de peste 150 milioane de euro a sumelor alocate de SGG, ceea ce ne asigura un loc de frunte in randul companiilor internationale ce deruleaza activitati operationale in regiune. Evident, lucrurile nu se vor opri aici, avand deja planificate alte programe de dezvoltare, ce vor fi implementate in perioada urmatoare, in functie de conditiile specifice ale pietei si de evolutia cererii", a declarat Jerôme Lionet, director general al societatii.
 
rehau
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left