Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SELENA GROUP: Rezultate fara precedent pentru grup
SELENA GROUP: Rezultate fara precedent pentru grup
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 11 Dec 2017 07:46
In cadrul raportului privind rezultatele financiare consolidate aferente primelor trei trimestre ale anului in curs, managerii Selena Group precizeaza ca, in perioada de referinta, vanzarile au atins un nivel fara precedent in istoria corporatiei, ca urmare a livrarilor de solutii inovatoare din categoria adezivilor tip spuma (FOAD), cu o dinamica optima si o rata de crestere dubla fata de alte produse ale companiei. In acelasi timp, din punct de vedere geografic, tendintele au fost pozitive in majoritatea tarilor semnificative pentru grup (fiind evidentiate rezultatele deosebite din China, Turcia, Rusia, Kazahstan, Spania si Polonia), in asa fel incat cifra de afaceri s-a majorat cu aproape +18%, depasind inca o data un prag psihologic important.
In consecinta, conducerea corporatiei poloneze - ce reprezinta un producator si distribuitor de talie mondiala pe segmentul substantelor chimice pentru constructii - sustine ca principalele contributii pozitive au fost remarcate, in primul rand, la entitatea tip joint-venture House Selena din China (un model de business eficient, ce a dus la un salt de +150% al rulajului in tara asiatica), iar in al doilea rand, la subsidiarele din Turcia (cu un salt al incasarilor de +33%), Federatia Rusa (aproximativ +27%), Kazahstan (peste +22%), Spania (11%) si Polonia (circa +10%).
„Cifra de afaceri din intervalul de referinta, constituit de ianuarie-septembrie 2017, a avut un cuantum de 891,4 milioane de zloti - PLN (circa 212 milioane de euro), fiind evidentiata astfel o crestere de +18% fata de aceeasi perioada din 2016. Acest rezultat este coroborat cu un indice EBITDA de exceptie (unul din cele mai bune din istoria companiei), de 62,3 milioane PLN, in timp ce profitul net (+12 milioane PLN) a fost, totusi, influentat de diferentele de curs valutar, in special intre rubla, zlot polonez si euro, respectiv de situatia dificila din sectorul de materii prime. Desi cresterea costului productiei a fost transferata intrucatva in cadrul pretului de vanzare cu amanuntul, aceasta metoda nu a fost posibila pe toate pietele operationale, dar pe termen scurt toti competitorii din industrie vor egaliza pretul produselor, ceea ce ne va permite sa transferam intr-un ritm accelerat costurile de fabricatie in pretul final, pentru a ne imbunatati profitabilitatea”, a declarat Jean-Noël Fourel, CEO al Selena FM SA, compania-mama a corporatiei.
In continuare, pentru ultimul trimestru din actualul exercitiu financiar, ce se apropie de final, dar si in perspectiva, Jean-Noël Fourel precizeaza ca Selena isi va dezvolta activitatea pe pietele din Europa de Vest, SUA si America Latina, imbunatatindu-si eficienta in productie si intensificand efortul de marketing, vanzari si cercetare-dezvoltare. O alta preocupare este constituita de rezolvarea problemei cu forta de munca din Polonia (in contextul unei presiuni privind nivelurile salariale), prin alocarea rapida de fonduri suplimentare pentru investitii in automatizare.
***
In consecinta, daca anul trecut Selena Group - care se afla printre primii trei fabricanti mondiali de spuma poliuretanica pentru montajul de ferestre si usi, integrand marcile Tytan, Artelit, Matizol si Quilosa - a realizat o cifra de afaceri de 1,01 miliarde PLN (sau 241,6 milioane de euro), cu un profit net de 32,2 milioane PLN, in 2015 a raportat 997,9 milioane PLN (circa 233,6 milioane de euro), in 2014 a consemnat un rulaj de 1,1 miliarde PLN (aproape 263,4 milioane de euro), iar pentru 2013 s-a evidentiat prin incasari de circa 1,11 miliarde PLN (circa 262 milioane de euro). Grupul reuneste, actualmente, 30 de companii active in 17 tari din intreaga lume, coordonand unitati de fabricatie in Polonia, Brazilia, China, Romania, Turcia, Spania si Kazahstan, precum si o firma asociata in Coreea de Sud (Hamil - Selena Co, entitate ce exporta cu precadere in SUA). In ceea ce priveste activitatea subsidiarei Selena Romania, aceasta si-a propus sa devina un operator important pe segmentul local de adezivi si mortare pe baza de ciment, mai ales dupa ce a preluat controlul total (in august 2013) asupra firmei Euro MGA Product. Potrivit celor mai recente date oficiale, filiala din tara noastra, cu 41 de angajati, a raportat pentru 2016 o cifra de afaceri neta ce depaseste 37,14 milioane de lei (+1,5%, insa in conditiile unei pierderi nete de -6,17 milioane de lei), la nivelul lui 2015 s-a evidentiat printr-un rulaj de 36,6 milioane de lei (+17,68%, dar cu o pierdere de -10,3 milioane de lei), in 2014 acest indicator a fost de 31,1 milioane de lei (-17,72%), iar in 2013 a consemnat 37,8 milioane de lei, in scadere cu -19,57% fata de cele 47 milioane de lei din precedentele 12 luni. Informatii suplimentare, la www.selenafm.com
 
TSV
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left