Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 20 Mai 2018
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - ALRO: Cresterea pretului aluminiului genereaza rezultate pozitive in T1
ALRO: Cresterea pretului aluminiului genereaza rezultate pozitive in T1
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 16 Mai 2018 17:01
ALRO SA (BVB: ALR, "Compania" sau "ALRO"), unul dintre cei mai mari producatori integrati pe verticala din Europa, dupa capacitate, anunta astazi rezultatele financiare consolidate pentru primul trimestru al anului 2018. Grupul ALRO a inregistrat in T1 2018 un profit net de 125 de milioane de lei, comparativ cu un profit net de 90 de milioane de lei, in T1 2017. Cifra de afaceri a Grupului a crescut in T1 2018 la 749 milioane de lei, comparativ cu 681 milioane de lei, in T1 2017.
„In primul trimestru al anului 2018 am continuat sa punem in aplicare un program puternic de investitii menit sa optimizeze calitatea productiei si a produselor, reducand in acelasi timp consumurile", a declarat Marian Nastase, presedintele Consiliului de Administratie al ALRO. „Imbunatatirea semnificativa a pretului aluminiului a avut un impact pozitiv asupra rezultatelor noastre financiare, insa trebuie sa continuam sa luam toate masurile necesare pentru a mentine Grupul cat mai eficient posibil. Aceasta strategie ne-a ajutat atunci cand cotatia LME a inregistrat scaderi majore si aduce, de asemenea valoare adaugata semnificativa pentru toti actionarii nostri de fiecare data cand preturile pietei cresc".
In primul trimestru al anului 2018, piata internationala a aluminiului a continuat tendinta inregistrata in a doua jumatate a anului 2017, cotatia si cererea de aluminiu crescand semnificativ, cotatia medie LME fiind de 2.159 USD/tona, fata de 1.851 USD/tona in T1 2017.
Grupul ALRO a continuat sa se axeze pe furnizarea de produse cu valoare adaugata mare si foarte mare, atat in segmentele de aluminiu primar, cat si in cele de aluminiu procesat. Ca urmare a unei piete a aluminiului in revenire, vanzarile totale au atins nivelul de 749 de milioane de lei (198 milioane de dolari) in T1 2018, comparativ cu 681 milioane de lei (180 de milioane de dolari), in T1 2017.
Grupul si-a continuat strategia de dezvoltare pe termen lung, investind in T1 2018 aproximativ 41 milioane de lei in noi tehnologii si procese menite sa creasca eficienta totala. Astfel, Grupul s-a axat pe proiecte de cercetare pentru aplicatii industriale de inalta calificare, pe imbunatatirea tehnologiei de hidroxid de aluminiu, proiect co-finantat de Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020 si pe inlocuirea unor echipamentele existente pentru a sustine nivelul productiei bugetate.
Strategia de dezvoltare implementata la nivelul Grupului s-a dovedit a fi de succes, toate companiile din Grupul ALRO inregistrand profituri anul trecut. La 27 aprilie 2018, ALRO si-a informat actionarii si investitorii privind distribuirea dividendelor pentru exercitiul financiar 2017, cand a fost aprobat un dividend brut in valoare de 0,53523 RON/actiune in beneficiul actionarilor ALRO.
 
12993 de articole in baza de date

Autentificare

TOP-Fereastra - nr. 134 (Mai 2018)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2018
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2017-2018 & Perspective 2019-2023
SIMONSWERK