Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 17 Decembrie 2017
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - PREMIILE EURO-FEREASTRA - Trofeele categoriei „Business & Development” – un indicator al succesului
Trofeele categoriei „Business & Development” – un indicator al succesului
PREMIILE EURO-FEREASTRA Publicat de Ovidiu Stefanescu 27 Iun 2016 09:58
In cadrul celei de-a treia editii a ceremoniei de acordare a distinctiilor EURO-Fereastra 2016, la sectiunea „Business & Development” au fost recompensate eforturile orientate in directia perfectionarii mecanismelor operationale ale companiilor din domeniu, precum si in cea de dezvoltare a strategiilor de pret, produs, distributie si promovare. Asemenea obiective sunt prioritare intr-o perioada ce succede unei recesiuni profunde, ce a afectat functionarea societatilor si a determinat o amanare a planurilor ce ar fi trebuit sa vizeze, intr-o perioada normala a unui ciclu economic, cresterea fireasca a unei firme. Odata cu depasirea efectelor negative ale recesiunii, cei mai puternici competitori care au ramas activi in bransa de tamplarie termoizolanta au fost nevoiti sa-si redimensioneze politicile si sa le adapteze la noile realitati, ce presupun, in principal, orientarea unei parti insemnate a resurselor disponibile spre sporirea gradului de fidelitate a echipelor proprii, asigurarea unei satisfactii sporite a clientilor si conturarea unor relatii optime de comunicare.
 
Rezultatele pozitive confirma corectitudinea strategiilor manageriale
Nu toate firmele din domeniu au reusit atingerea obiectivelor mentionate anterior, pentru aceasta fiind necesara o viziune manageriala obiectiva, care sa faca oarecum abstractie de realitatile imediate si, printr-o analiza dintr-o perspectiva mai cuprinzatoare, sa asigure adoptarea exact a acelor decizii care sa aiba, pe termen mediu si lung, efectele scontate. Cu atat mai mare este meritul factorilor de decizie care au reusit sa castige aceasta lupta si sa impuna o strategie cu adevarat revolutionara. Printre cei care s-au remarcat din punctul respectiv de vedere, se numara managerii unor companii precum Veka Romania, VBH Romcom, Teraplast, New House Design Project, Dinamic Selling Group, Guardian Glass, Bitt Bau, Mediapress si Messenburg Romania. Societatile respective au primit Trofeul EURO-Fereastra la categoria „Business & Development”, constituind o confirmare a meritului de a identifica exact acele cai prin care firmele au reusit sa iasa consolidate in urma confruntarilor dure de pe piata care le-au insotit activitatea in ultimii opt ani. Nu a fost putin lucru, avand in vedere ca, in intervalul mentionat anterior, au fost raportate numeroase lichidari de firme din domeniu, iar cererea s-a modificat dramatic, fiind cu atat mai mult orientata pe criteriul pretului celui mai mic, in conditiile unei disponibilitati limitate a resurselor financiare. Privind retrospectiv, se poate afirma ca performantele societatilor premiate au fost corect evaluate, fiind ilustrate cu precadere de rezultatele obtinute in trecutul apropiat si confirmand corectitudinea politicilor implementate.
 
Intreprinzatori dinamici, asumandu-si riscuri generatoare de castig
Desigur, un grup la fel de numeros de companii au primit premii la aceeasi sectiune, prin aceasta dorindu-se incurajarea respectivilor operatori economici in eforturile lor de a se alinia la trendul general si de a-si imbunatati performanta manageriala. Firmele premiate au fost Isopalrom, Vertical Design, Rosteel Invest, Histria International, RTH Proconstruct si Orbansoft. Dupa cum se observa destul de usor, este vorba, ca si in primul caz, de intreprinzatori extrem de dinamici, care nu au ezitat sa-si asume riscuri pe masura rezultatelor preconizate. Realitatea a demonstrat ca aceasta este optiunea corecta, ce genereza efecte optimizate. Procesul de selectie a castigatorilor a fost extrem de dificil, laborios si, in mod inevitabil, a inclus o anumita doza de subiectivitate, avand in vedere latura umana a celor care au participat la activitatea respectiva. Totusi, s-a reusit o limitare drastica a elementelor perturbatoare, in asa fel incat rezultatul final a fost, in mare masura, caracterizat de obiectivitate.  
 
Ingrediente obligatorii pentru obtinerea performantei operationale
Trebuie subliniat ca multe dintre companiile active pe piata locala a sistemelor destinate executiei de tamplarie termoizolanta au sanse sporite de a se califica in procesele de selectie in cadrul carora vor fi desemnati castigatorii trofeelor si premiilor ce vor fi acordate in anii urmatori. Conditia principala este ca firmele in cauza sa-si dovedeasca intentiile de aliniere la noua paradigma, ce presupune, dupa cum se mentiona anterior, acordarea unei atentii mult mai mari mediului exterior al intreprinderii, concomitent cu o consolidare permanenta a resurselor umane proprii. Doar printr-o asemenea atitudine se pot asigura conditiile cele mai bune de dezvoltare pe termen lung, experienta demonstrand deja faptul ca performanta atrage in mod sigur performanta, iar angajatii si clientii multumiti constituie, in sine, indicatori avand cea mai mare acuratete in procesul de evaluare a rezultatelor si in cel de conturare a strategiilor ulterioare de dezvoltare. Evident, acestea nu sunt singurele ingrediente necesare pentru reteta unei afaceri de succes, insa reprezinta elementele indispensabile, in lipsa carora un asemenea scenariu devine imposibil.
 
 
12695 de articole in baza de date

Autentificare

Fereastra - nr. 131 (Noiembrie-Decembrie 2017)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2018
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK