Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - ADF PROD: Exportul reprezinta o solutie de dezvoltare pe termen lung
ADF PROD: Exportul reprezinta o solutie de dezvoltare pe termen lung
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 30 Oct 2013 19:07
Afacerile producatorului de tamplarie din PVC ADF Prod au inregistrat o majorare de 25% in primele noua luni din 2013, pana la nivelul de circa 3 milioane de euro. Pentru intregul an se estimeaza obtinerea unei cresteri fata de 2012, pana la 4 milioane de euro. O contributie importanta la realizarea incasarilor o au operatiunile de export, care au insumat, anul trecut, aproximativ un milion de euro, respectiv 35% din total. In cele ce urmeaza, directorul executiv al firmei, Florin Luca, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
 
- Cum vor evolua operatiunile de export anul acesta?
- Avand in vedere ca in primul semestru al acestui an activitatile de export au atins aproximativ 0,8 milioane de euro, estimam ca pana la finele lui 2013 va fi depasit nivelul inregistrat in 2012, chiar daca nu intr-o masura semnificativa. Derulam operatiuni de acest tip in diverse state din Uniunea Europeana, precum Franta, Austria, Belgia si Italia (tara in care avem cele mai numeroase vanzari), unde am dezvoltat, inca de la inceput, parteneriate cu firme locale, care realizeaza si montaj. Din cauza arhitecturii zonelor respective si a restrictiilor impuse de autoritati, in toate aceste tari comenzile vizeaza alte tipuri de profile pentru executia ferestrelor si alte culori decat cele standard. Astfel, in cazul reperelor se lucreaza mult cu tocuri speciale pentru renovare, iar in ceea ce priveste culorile, cel mai des ne sunt solicitate nuantele alb vintage si gri antracit. Principala dificultate pe care o intampinam pe pietele externe este reprezentata de concurenta exercitata atat de catre firmele locale, cat si de altele din Romania. In acelasi timp, inasprirea masurilor de austeritate bugetara aplicate in statele europene nu ne-a afectat activitatea pe pietele externe, ceea ce ne determina sa ne planificam operatiunile de export ca pe o solutie de dezvoltare continua si nu ca pe una de rezerva.
 
- Care credeti ca va fi situatia pietei de profil in perioada urmatoare, la nivel national?     
- Anul acesta, domeniul specific de activitate a inregistrat o usoara evolutie fata de 2012 si estimam mentinerea acestei tendinte atat pentru 2014, cat si in 2015. Pe termen mediu, nu credem ca se vor inregistra modificari majore pe acest segment, din cauza contextului economic actual nesigur, lipsei lichiditatilor, scaderii drastice a numarului de lucrari, practicarii unor preturi foarte scazute de catre unii producatori, concurentei neloiale etc.  
    
- Detaliati activitatile desfasurate in cadrul companiei.
- Executia tamplariei din PVC contribuie cu aproximativ 90% la realizarea cifrei totale de afaceri, diferenta constand in fabricarea geamului termoizolant (doar pentru uz propriu) si in comercializarea de rulouri marca MCA si accesorii. Pe segmentul principal de activitate, in procesul productiv utilizam profile Salamander, seriile Streamline si BlueEvolution MD 92, cu o pondere de 85% din total si dispunem de o capacitate de procesare de 150 unitati/zi. Accesam, cu precadere, proiecte rezidentiale private, cele mai numeroase dintre acestea provenind din zona Moldovei. Pe termen mediu, avem in vedere mutarea activitatii in spatii mai mari, dar aceste proiecte de investitii depind in mod direct de evolutia economica interna si europeana. Pentru informatii suplimentare, click aici
 
rehau
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left