Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - BRAD GLASS vizeaza extinderea portofoliului de colaboratori
BRAD GLASS vizeaza extinderea portofoliului de colaboratori
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 28 Iun 2013 12:43
In cadrul companiei Brad Glass, din Galati, cele mai numeroase comenzi din primul semestru a.c. au fost indeplinite in localitatile Braila, Tulcea, Focsani si Barlad, clientii solicitand preponderent modele din categoria medie. In prezent, firma efectueaza in mod direct livrari de sticla Guardian si Trakya Cam (activitate ce detine o pondere de 70% din total), implicandu-se, totodata, in executia de geam termoizolant (20%) si a tamplariei din PVC. Pe segmentul fabricarii de vitraje, sunt disponibile modele clar-Low E, clar cu control solar («4 seasons»), clar-clar, clar si reflexiv, clar-colorat si clar cu elemente ornamentale/sablate. In cele ce urmeaza, George Toc, managerul de vanzari al firmei detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
-Cum se desfasoara activitatile de productie si distributie?
-Pe segmentul executiei de geam termoizolant, capacitatea de fabricatie se situeaza la nivelul de 2.500 mp/luna. Livrarile le efectuam in mod direct, prin intermediul punctului de lucru din Galati, cele mai numeroase comenzi de geam termoizolant din 2013 provenind din judetul de resedinta. Produsul cel mai bine comercializat din oferta noastra este cel cu doua foi de sticla (float clar si Low-e), iar zona in care inregistram majoritatea vanzarilor este cea limitrofa judetului Galati.
-Care sunt obiectivele strategiei pentru dezvoltare stabilite pentru 2013?
-La inceputul acestui an am definitivat o investitie care a presupus realizarea unei hale de stocare cu o suprafata de 800 mp si prevazuta cu spatii administrative. De asemenea, alte obiective incluse in strategia noastra pentru dezvoltare constau in diversificarea portofoliului de clienti. Pentru contracararea efectelor negative ale recesiunii, am recurs la eficientizarea transporturilor si strategii de vanzari bazate pe preturi stabilite in functie de fiecare client in parte.
-Evidentiati evolutia financiara a firmei.
-In primele cinci luni ale acestui an, pe fondul scaderii cererii, ca urmare a lipsei de finantare pentru cladirile noi, am inregistrat un regres de aproximativ 20% al cifrei de afaceri, ceea ce ne determina sa ne propunem pentru anul in curs cel putin o stabilizare a incasarilor, spre deosebire de 2012, cand am reusit sa ne majoram cu aproximativ 20% cifra de afaceri de 7,3 milioane de lei din 2011.
-Cum a evoluat piata de profil in ultimul timp?
-Cea mai mare problema a bransei este reprezentata, in acest moment, de o lipsa acuta de proiecte. De asemenea, persoanele fizice sunt reticente sa investeasca in achizitia de tamplarie termoizolanta. Segmentul de piata pe care activam a prezentat in 2012 o usoara crestere fata de anii anteriori, iar pentru 2013 preconizam un trend descendent. Principalele dificultati specifice firmelor regionale sunt reprezentate de lipsa proiectelor de amploare si a finantarii, precum si de dificultatea recuperarii creantelor.
 
rehau
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left