Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 21 Mai 2018
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - CASA NOASTRA a obtinut un avans al vanzarilor de 25% in 2017
CASA NOASTRA a obtinut un avans al vanzarilor de 25% in 2017
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 17 Ian 2018 07:29
Stefan Cherciu, presedinte al companiei Casa Noastra: „Anul 2017 a fost excelent pentru compania noastra inclusiv din punct de vedere al rezultatelor financiare, care, raportate in moneda nationala, s-au majorat cu peste 25%. Aceasta a determinat ca vanzarile sa depaseasca 60 de milioane de euro, asigurandu-ne o consolidare a pozitiei de lider al pietei de profil. Desigur, rezultatele respective ne obliga oarecum sa mentinem un ritm similar de crestere si pentru anul fiscal in curs si, de aceea, obiectivul major de management pentru 2018 este obtinerea unei cresteri cel putin la fel de mari. Desigur, evolutia se datoreaza, in principal, operatiunilor de export, care sunt foarte solide si reprezinta, la momentul actual, o cota de peste 77% din totalul operatiunilor comerciale desfasurate de Casa Noastra. Cele mai importante destinatii externe raman Italia si Franta si trebuie aratat ca, in peninsula, am reusit sa atingem performanta de exceptie pe care o urmaream de mai mult timp - si anume aceea de a deveni lider al pietei, cu vanzari de 36,5 milioane de euro. Pastrand proportiile si luand in considerare faptul ca in Franta ne-am lansat mult mai tarziu, putem afirma ca inclusiv in aceasta regiune operatiunile au fost incununate de un succes remarcabil, concretizat printr-o cifra de afaceri mai mare de 10 milioane de euro. Toate cele mentionate anterior constituie motive suficiente de optimism si justifica prognozele de crestere pentru 2018. Putem afirma ca succesul constituie inclusiv o consecinta a stabilitatii parteneriatelor pe care le avem cu principalii furnizori de materiale si cu care desfasuram relatii cordiale de afaceri. In ceea ce priveste investitiile pe termen scurt, mai precis in decursul acestui an, vom mai aloca 12 milioane de euro, ceea ce va duce suma totala alocata pentru dezvoltare la peste 50 de milioane de euro. Desi contextul actual de eficientizare energetica a constructiilor justifica o crestere si mai sustinuta a pietei, in ansamblul sau, nu ne putem pronunta in legatura cu modul concret in care aceasta va evolua in perioada urmatoare. Ceea ce putem afirma fara teama de a gresi este ca industria de profil, urmand tendinta cererii, se indreapta cu pasi siguri catre calitate”.  
 
12994 de articole in baza de date

Autentificare

TOP-Fereastra - nr. 134 (Mai 2018)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2018
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2017-2018 & Perspective 2019-2023
SIMONSWERK