Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - NOU! Lista cu principalii 863 producatori si montatori de tamplarie termoizolanta
NOU! Lista cu principalii 863 producatori si montatori de tamplarie termoizolanta
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 02 Mar 2015 08:21
Lista de firme contine 808 companii specializate in productia de tamplarie termoizolanta, precum si 55 de firme implicate in montaj, ceea ce inseamna ca, fata de documentul precedent elaborat de departamentul de analiza al revistei Fereastra, au intervenit modificari semnificative in structura pietei. Practic, reprezentantii a circa 126 de societati incluse in lista anterioara au intrat in insolventa (respectiv 99 de companii) sau au renuntat la activitatile de productie ori montaj, indreptandu-se spre alte segmente de piata, mai profitabile. Totusi, consultand datele agregate de Oficiul National al Registrului Comertului, rezulta ca, pe fondul majorarii numarului de firme de constructii nou-infiintate in ultimele 12 luni, o parte dintre acestea ar putea fi companii din sectorul de ferestre. Analizand veniturile societatilor respondente, implicate in productie, in anul 2013 s-a remarcat o scadere cu -2,98% (pana la 1,035 miliarde euro), fata de 2012, cand acestea au inregistrat o cifra de afaceri totala de 1,067 miliarde euro. Diminuarea survine dupa un regres usor in 2012 (-1,89%), respectiv dupa o crestere semnificativa in 2011 (+15,34%), pana la 1,087 miliarde euro, insa in primul an de recesiune s-a constatat o scadere mai pronuntata (-27,37%, la 952 milioane de euro), de la nivelul referential de 1,31 miliarde euro din 2008, iar in 2010 trendul descendent a continuat (-0,95%), veniturile firmelor respective plasandu-se la 943 milioane de euro, ceea ce constituie minimul perioadei analizate. In acest context - spre deosebire de alte segmente ale pietei de ferestre si fatade - companiile din bransa nu au reusit sa recupereze pierderile din perioada crizei economice, existand inca un decalaj de -21,02%, rezultat prin compararea cifrei de afaceri din 2013 cu pragul de referinta din 2008, ce trebuie recuperat pentru echivalarea incasarilor. Trebuie precizat faptul ca nivelul total al cifrei de afaceri a firmelor analizate include si veniturile obtinute ca urmare a derularii altor activitati specifice, unii producatori fiind implicati in diverse alte sectoare din domeniul constructiilor, cum ar fi, de exemplu, furnizarea de mobilier, elemente vitrate si panouri solare, executia de hale pe structura metalica, a unor lucrari de antreprenoriat, distributia de profile, paneluri pentru usi,  accesorii, usi de garaj, instalatii termice, peleti etc. In ceea ce-i priveste pe montatori, cifra de afaceri a celor 55 de companii s-a majorat, anul trecut, cu 2,8%, la 23 milioane de euro, fata de cele 22 milioane de euro din 2012. Totodata, nivelul raportat in primul an de recesiune este cu 21,2% mai redus (pana la 21 milioane de euro), in comparatie cu 2008, cand cele 55 de firme au inregistrat venituri de 26 milioane de lei. Spre deosebire de fabricantii de tamplarie, montatorii au consemnat in 2010 un salt de 10,1% al incasarilor, la 23 de milioane de euro si inca o crestere in 2011, pana la 29 milioane de euro (+27,1%). In perspectiva incheierii de parteneriate pentru efectuarea de livrari de materiale, tehnologii si servicii specifice, aveti posibilitatea sa consultati lista firmelor, care include informatii cu privire la: denumirea companiilor; codul unic de inregistrare (inclusiv datele consemnate la Registrul Comertului); date de contact ale societatilor (localitate, judet, adresa, cod postal, numar de telefon/fax, adresa de e-mail, website, numele persoanei care detine o functie de decizie etc.). De asemenea, documentul cuprinde date care pot fi utilizate la elaborarea unor strategii de afaceri cu privire la concurenta, la situatia actuala si perspectivele bransei producatorilor de tamplarie termoizolanta, dintre care se disting urmatoarele categorii: numarul de angajati si vanzarile realizate in anii 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 si 2013 (exprimate in moneda nationala si in euro), cota de crestere sau scadere a livrarilor, domeniul efectiv de activitate (tamplarie din PVC, tamplarie din aluminiu si pereti cortina, tamplarie din lemn stratificat, altele), sistemele de profile si de feronerie (marci) utilizate in procesul de fabricatie, furnizorii de geam termoizolant, operatiunile de export si diverse alte informatii suplimentare. Pentru mai multe detalii, click aici!
 
rehau
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left