Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 23 Octombrie 2017
GHID de INSTALARE
Home - INDEX COMPANII - Producatori de tamplarie - Pereti cortina & placari - BORDAS INDUSTRIAL GROUP OF ALUMINIUM
PAGINA PERSONALIZATA

BORDAS INDUSTRIAL GROUP OF ALUMINIUM

BORDAS INDUSTRIAL GROUP OF ALUMINIUM
Adresa: P-ta Marasesti nr. 13, Targu Mures, Judet Mures
Telefon: 0265/210.772, 0365/401.055
Fax: 0365/401.055
E-mail: secretariat@bigal.ro
Web site: www.bigal.ro
Domenii: Pereti cortina & placari | Tamplarie din PVC | Tamplarie din aluminiu
Descriere activitate
BIG ALUMINIUM: Diversificare a activitatii de livrare, la nivel european
 
Compania Bordas Industrial Group of Aluminium (din Targu Mures) si-a stabilit ca principale obiective de dezvoltare in 2011 contractarea unui numar cat mai mare de lucrari, mentinerea activitatii la un nivel optim si majorarea cu pana la 10% a cifrei de afaceri fata de nivelul de 5,7 milioane de lei consemnat in 2010. Deocamdata, conducerea firmei estimeaza ca procentul de crestere va fi influentat direct de evolutia pietei. Pentru 2012 previziunile sunt moderate, astfel incat exista posibilitatea mentinerii sau a unei usoare majorari a vanzarilor.
 
Dorin Coman (43 de ani)
Functia/Firma: director comercial, Bordas Industrial Group of Aluminium;
Experienta profesionala: 16 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
- Descrieti principalele categorii de proiecte realizate in acest moment.
- In prezent, portofoliul propriu include preponderent lucrari derulate de investitori privati. Cele mai multe proiecte le-am contractat in Targu Mures, iar celelalte sunt raspandite uniform in zonele tarii, deoarece ne-am implicat in cadrul unor obiective complexe, precum personalizarea unei retele de magazine. Printre cele mai importante cladiri la care instalam fatade cortina se afla cele de dimensiuni medii, spre deosebire de intervalul 2005 - 2008, cand ponderea o detineau marile imobile. Cele mai multe dintre acestea au functionalitate comerciala, de retail sau sunt hoteluri. In acelasi timp, cererea pentru spatii rezidentiale si de birouri a scazut foarte mult.
- Prezentati oferta proprie de produse.
- Desi suntem specializati in realizarea de fatade cortina si tamplarie din aluminiu, executam inclusiv ansambluri din PVC, la o cota de sub 10% din livrari. In primele sase luni a.c., am reusit sa mentinem preturile sortimentelor livrate, cu sprijinul furnizorilor nostri si, chiar daca am avut cheltuieli mai ridicate cu utilitatile, carburantii etc. nu s-au impus masuri de ajustare. De altfel, avand in vedere calitatea si complexitatea lucrarilor efectuate, preturile la produsele pe care le promovam sunt realativ mai mari decat cele practicate de alte firme similare. In ultima perioada, am remarcat ca o parte a beneficiarilor nostri (care dispun de fonduri si isi permit sa angajeze arhitecti pentru proiectele aflate in executie) sunt destul de bine informati. Acestia au acces la date pertinente si mentin un flux corect de informatii pe piata.
- Ce masuri presupune strategia pentru dezvoltare implementata in 2011?
- Cea mai importanta masura pe care am adoptat-o anul acesta a constat in derularea unor activitati de export in tari europene, de unde avem pana acum aprecieri pozitive. Pentru atingerea acestui obiectiv am fost nevoiti sa alocam fonduri pentru achizitia de echipamente suplimentare, intrucat, in strainatate, este necesar sa ne implicam in toate fazele de executie a lucrarilor. Pe termen scurt si mediu vizam diversificarea proiectelor contractate peste hotare, cu atat mai mult cu cat la nivel intern exista putine perspective de dezvoltare. Un alt aspect pe care il avem permanent in vedere este reprezentat de mentinerea echipei de lucru in formatul actual.
- Care sunt principalele caracteristici ale pietei de profil?
- La inceputul anului 2011 am remarcat o preponderenta a lucrarilor de dimensiuni medii si mici, numarul celor importante fiind in scadere fata de perioada de maxima intensitate a livrarilor din bransa, respectiv intervalul 2007 - 2008. Consideram ca autoritatile abilitate ar putea sa sprijine real dezvoltarea acestui domeniu, prin facilitarea modalitatilor de lucru, birocratia fiind foarte daunatoare pentru toate actiunile noastre. De exemplu, pentru a putea lucra la proiecte din strainatate, procedura de obtinere a unor avize locale a fost extem de simpla in comparatie cu ceea ce se intampla la nivel intern.
(articol aparut in Fereastra, editia noiembrie/decembrie 2011 )
Prezentare companie/institutie
BIG ALUMINIUM: Mutare a activitatii intr-un spatiu extins de fabricatie
 
Vanzarile din primele noua luni ale anului in curs realizate de Bordas Industrial Group of Aluminium (BIG Aluminium) s-au mentinut la nivelul consemnat in aceeasi perioada din 2012. Pe fondul acestei evolutii si avand in vedere dificultatile din bransa, pentru finalul exercitiului financiar in curs este vizata, de asemenea, o stabilizare la valoarea de 11,2 milioane de lei consemnata in precedentele 12 luni.
 
 
 
Dorin Coman (45 de ani)
Functia/Institutia: director comercial, BIG Aluminium;
Experienta profesionala: 18 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
- Detaliati obiectivele strategiei de afaceri aplicate la nivel intern.
- Cel mai important proiect de dezvoltare pe care l-am derulat in acest an a fost reprezentat de mutarea activitatilor intr-o noua fabrica, pe un teren pe care il detineam din anul 2006. Aceasta este situata tot in localitatea de resedinta (Targu Mures) si include spatii extinse de birouri si de productie. In acelasi timp, au fost inlocuite anumite utilaje si s-a reconfigurat tot procesul de productie.
- Cum se desfasoara operatiunile de fabricatie si distributie?
- Principalele activitati pe care le desfasuram sunt reprezentate de executia de tamplarie termoizolanta din aluminiu si pereti cortina, precum si de efectuarea lucrarilor de placare cu materiale compozite (care contribuie cu aproximativ 95% la realizarea cifrei totale de afaceri). Diferenta este reprezentata de operatiunile de prelucrare a tablei si de realizarea panelurilor compozite, activitatea fiind organizata, in acest moment, in cadrul a doua divizii. Totodata, ocazional, fabricam si tamplarie din PVC. In procesul productiv utilizam profile Schüco, Metra, Alumil sau Reynaers, feronerie de sistem si geam termoizolant livrat de firme din Bucuresti si din judetele Cluj si Mures. In acelasi timp, efectuam si operatiuni de export in Germania si Franta, acestea insumand aproximativ 40% din total.
- Prezentati caracteristicile proiectelor de constructii pentru care livrati ansambluri.
- Cele mai importante comenzi din 2013 au provenit de pe piata cladirilor de birouri, vanzarile pe plan intern efectuandu-se pe intreg teritoriul tarii. Pe termen scurt, avem in vedere orientarea catre zona rezidentiala. Efectuam livrari pentru proiecte finantate din fonduri private, iar pe segmentul peretilor cortina executam doar lucrari personalizate. Avem capacitatea sa derulam simultan mai multe proiecte, iar doua dintre cele mai importante obiective pentru care am livrat in acest moment fatade cortina si care urmeaza sa fie definitivate la finalul acestui an sunt reprezentate de Galati Shopping City si de un sediu de birouri in Sighisoara.
- Care sunt caracteristicile segmentului de piata specific?
- In prezent, piata de profil este marcata de numeroase dificultati, precum lipsa investitiilor, neseriozitatea in afaceri sau neimplicarea suficienta a autoritatilor abilitate in sustinerea mediului de afaceri. Pentru intervalul 2013-2015 estimam o stagnare a activitatii in domeniul specific si consideram ca trendul ascendent in constructii si, implicit, o revigorare a sectorului de tamplarie nu vor fi vizibile nici in 2014.

BIG ALUMINIUM: Relocation of the activity in an extended production site
The sales in the first nine months of this year by Bordas Industrial Group of Aluminium (BIG Aluminium) maintained at the level recorded in the same period in 2012. Against this background and given the difficulties in the industry, the turnover is estimated to stabilize at the value of 11.2 million RON at the end of the current financial period, a sum recorded as well in the previous 12 months. The most important development project undertaken by the company this year was the relocation of activities in a new facility on a land it held in property since 2006.
(articol aparut in Fereastra, editia noiembrie/decembrie 2013 )

Produse & tehnologii

Lucrari de referinta

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
12568 de articole in baza de date

Autentificare

Fereastra - nr. 130 (October 2017)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2018
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK