Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 26 Mai 2018
GHID de INSTALARE
PAGINA PERSONALIZATA

CESAROM SRL

Adresa: Str. Cornisa nr. 10, Botosani, Judet Botosani
Telefon: 0231/513.550
Fax: 0231/513.550
Mobil: 0752/243.214
E-mail: cesaromtamplarie@yahoo.com
Web site: www.termopane-cesaromsrl.ro
Domenii: Pereti cortina & placari | Tamplarie din PVC | Tamplarie din aluminiu | Usi industriale & usi automate | Usi de interior
Descriere activitate
Proiectare, executie si montare tamplarie din PVC si aluminiu cu geam termoizolant sau simplu, rulouri si obloane exterioare, pereti cortina, placari alucobond, usi de interior si usi automate.
Prezentare companie/institutie
CESAROM estimeaza o majorare de 10% a cifrei de afaceri
 
 
 
 
 
 
Cezar Tighiliu (54 de ani)
Functia/Firma: director general, Cesarom;
Experienta profesionala: 16 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
In 2017, compania Cesarom - Botosani a accesat un nou domeniu de activitate, respectiv cel al sistemelor de umbrire, prin initierea unui contract zonal de distributie cu furnizorul Gaviota. Potrivit lui Cezar Tighiliu, directorul general al firmei, cererile pentru noile produse - pergole, copertine si pereti de protectie la vant - s-au inscris in parametri foarte buni, datorita faptului ca nu este o concurenta puternica in regiune, contributia comercializarii acestora la cifra de afaceri a acestui an atingand cota de 25% din total. Diferenta revine productiei tamplariei din PVC (cu 45%), celei din aluminiu (3%), peretilor cortina (13%), realizarii lucrarilor de placare cu materiale compozite (3%) si distributiei de sisteme de actionare automata (3%), a rulourilor (3%) si usilor de garaj marca RTH, in urma unui parteneriat functional din anul 2013.
 
- Care a fost evolutia cererii in acest an?
- In 2017, am inregistrat o crestere semnificativa a numarului de solicitari pe segmentul tamplariei din aluminiu, poate si pentru ca, in zona de ­nord-est a tarii, am ramas foarte putine firme active si serioase pe acest segment, restul axandu-se, in principal, pe productia tamplariei din PVC. Cele trei judete in care efectuam preponderent lucrari sunt Botosani, Suceava si Iasi, insa, la cerere, avem capacitatea de a ne implica si in proiecte derulate in alte regiuni ale tarii. In portofoliul firmei se regasesc peste 800 de obiective pentru care am livrat produse specifice si am efectuat operatiuni de montaj al acestora. Totodata, aproximativ 10% din productie se exporta pe piata din Italia. Pe plan intern, produsele Cesarom sunt achizitionate, in principal, pentru instalarea la ansambluri rezidentiale, pentru care sunt solicitate tot mai des ansambluri din gama premium. Cel mai recent exemplu ar fi un proiect care se construieste acum in Iasi si pe care investitorul doreste sa-l realizeze la standarde foarte inalte de calitate.
- Ce estimari aveti in ceea ce priveste dinamica vanzarilor din 2017?
- Desi actualul exercitiu financiar nu a debutat promitator, iar primul trimestru din 2017 a fost mai slab comparativ cu intervalul similar din 2016, semestrul intai al anului in curs s-a incheiat cu o mentinere a incasarilor la valoarea inregistrata in aceeasi perioada din 2016. In aceste conditii, daca tinem cont si de sezonul de varf al livrarilor, pentru 2017 estimam o majorare de cel putin 10% a cifrei de afaceri in raport cu precedentele 12 luni.
- Cum caracterizati conditiile economice si pe cele ale pietei?
- Conditiile economice si ale pietei din zona de nord-est a tarii sunt mai precare anul acesta, fata de 2016 si consider ca situatia se deterioreaza de la un an la altul, pe fondul lipsei unor proiecte importante de investitii atat in domeniul public, cat si in cel privat. Spre exemplu, in 2017, spre deosebire de anii precedenti, am livrat produse specifice doar pentru lucrari de dimensiuni reduse. Avand in vedere aceasta situatie, strategia de afaceri pe care am implementat-o se axeaza pe mentinerea activitatii la parametri optimi si nu presupune deocamdata investitii sau alte masuri de extindere.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Septembrie 2017)

Produse & tehnologii

Lucrari de referinta

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
13004 de articole in baza de date

Autentificare

TOP-Fereastra - nr. 134 (Mai 2018)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2017-2018 & Perspective 2019-2023
SIMONSWERK