Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - PRIMER ELECTRO: Proiect de majorare cu 30% a cifrei de afaceri
PRIMER ELECTRO: Proiect de majorare cu 30% a cifrei de afaceri
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 28 Apr 2015 18:03
Dupa ce anul trecut in cadrul companiei Primer Electro a fost inregistrata o majorare de aproximativ 15% a cifrei de afaceri, raportat la nivelul de 8,9 milioane de lei din 2013, pentru 2015 este vizata o noua crestere de pana la 30% a incasarilor. Aceasta sporire se datoreaza, in principal,  punerii in functiune, in luna ianuarie a.c., a unui cuptor de securizare si a unuia de laminare, investitie in valoare de aproximativ 500.000 de euro, costuri care au acoperit si achizitia unui teren si a utilajelor respective, precum si edificarea unei noi hale.
 
- Ce strategie manageriala va fi implementata in perioada urmatoare?
- Strategia de afaceri pe care o aplicam anul acesta presupune in principal stabilizarea activitatii si achitarea imprumuturilor care au fost facute pentru cel mai recent proiect de investitii. De asemenea, avem in vedere majorarea cotei exportului, care in 2014 a insumat aproximativ 7% din totalul productiei. In acest sens, este vizata accesarea pietelor din Belgia si Germania, in prezent operatiunile de acest tip derulandu-se in Ungaria. La nivel intern, aria de distributie s-a dezvoltat cu precadere la nivel regional, in judetele Mures, Harghita, Covasna, Bistrita-Nasaud, Salaj si, mai nou, Cluj, unde livrarile au fost demarate in 2014. Efectuam vanzari deopotriva direct si prin intermediul unei retele de revanzatori, care include aproximativ 200 de firme, inclusiv din domeniul mobilierului.
 
- Cum se structureaza oferta proprie de produse si servicii?
- In prezent, domeniul principal de activitate este reprezentat, cu aproximativ 60% din total, de operatiunile de prelucrare a sticlei, precum fazetare, slefuire, gaurire, sablare, gravare, vopsire, decupare, realizarea de vitralii si noile operatiuni de securizare si laminare. Diferenta este reprezentata de fabricarea geamului termoizolant cu sticla Saint-Gobain, capacitatea de productie pe acest segment situandu-se la nivelul de aproximativ 8.000 mp/luna. Dintre serviciile auxiliare pe care le oferim clientilor, se disting cele de consultanta si transport.   
 
- Care sunt principalele caracteristici ale segmentului de piata specific?   
- Cererea de produse specifice s-a inscris, la inceputul acestui an, pe un trend stationar, cu atat mai mult cu cat pentru fabricantii de vitraje sezonul "de varf" incepe din luna august. De asemenea, in regiunea in care ne desfasuram activitatea, nu se fac investitii importante, cele mai numeroase proiecte fiind locuintele de tip individual. O alta caracterisitica a segmentului de piata din partea centrala si de nord-vest a Transilvaniei este reprezentata de fluctuatia firmelor din domeniu, multe dintre acestea incetandu-si activitatea, iar altele noi aparand pe piata. In continuare, cea mai importanta dificultate din bransa este reprezentata de amanarea termenelor de plata.
 
 
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left