Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - VALENTIN STAN: Trend ascendent pentru domeniul tamplariei din PVC
VALENTIN STAN: Trend ascendent pentru domeniul tamplariei din PVC
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 23 Dec 2016 14:00
„Ca director de vanzari al companiei Electric Plus, pot spune ca, la nivel national, vanzarile de tamplarie termoizolanta au fost influentate de relansarea investitiilor din sectorul rezidential si de expunerea in crestere pe pietele externe. Cu toate acestea, nu cred ca se poate vorbi despre un trend crescator al acestui domeniu, in general, ci doar de o redistribuire a proportiilor intre ponderea ansamblurilor din aluminiu (ce reprezinta 30% din total), a celor din PVC (60%) si lemn stratificat (10%). Singurul trend ascendent este cel al cererii de tamplarie din PVC, care este legat in mod direct de o tendinta europeana similara. Cateva dintre aspectele pe care le consideram necesare, in vederea dezvoltarii domeniului in intervalul urmator, sunt reprezentate de sporirea puterii de cumparare (prin marirea salariului mediu pe economie), diversificarea cererii pentru tamplaria termoizolanta sau dezvoltarea infrastructurii rutiere. Revenind la caracteristicile pietei, pe plan intern, principala provocare a anului 2016 a constat in faptul ca beneficiarii, dar si producatorii pun tot mai mult accentul pe vanzarea asistata. Totodata, cumparatorul doreste produse de calitate si care sa-i permita sa aiba un mediu de viata modern. Incercam sa raspundem cat mai bine acestor solicitari, iar produsele pe care le realizam - si care poarta marca Barrier - au un standard de inalta calitate, fiind realizate cu procese tehnologice moderne si, in acelasi timp, sunt prietenoase cu mediul. De asemenea, pentru noi, este prioritara distribuirea produsului pe arii geografice, proportional cu raportul de penetrare al pietei si puterea economica a acesteia. In 2016, prin finalizarea primului ciclu de investitii a parcului industrial - in valoare de 12 milioane de euro -, prin extinderea retelei de magazine in sistem de franciza, concomitent cu dezvoltarea echipei de angajati si a calitatii recrutarii, precum si prin derularea unei campanii de marketing de impact, am inregistrat in primele trei trimestre o majorare cu 37% a volumului vanzarilor, iar pana la finele exercitiului financiar respectiv, estimam ca se va atinge un nivel de crestere de 38%. Pentru 2017, in vederea consolidarii marcii Barrier, ne-am propus sa ne dezvoltam, in continuare, atat produsele, cat si serviciile si sa activam si pe alte segmente de piata”. 
 
rehau
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left