Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - OLIN: Pentru 2012 se estimeaza dublarea cifrei de afaceri
OLIN: Pentru 2012 se estimeaza dublarea cifrei de afaceri
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 05 Iul 2012 07:50
Catalin Colojoara (44 de ani)
Functia/Firma: Sales Manager, Olin;
Experienta profesionala: 5 ani in domeniul vitrajelor termoizolante.
 
Vanzarile companiei Olin s-au bazat anul acesta pe productia si comercializarea de geam termoizolant pentru tamplaria termoizolanta din PVC, aluminiu si lemn stratificat (cu o pondere de 50% din incasari), pe realizarea de operatiuni de vitrare structurala (20%) si de procesare a sticlei pentru compartimentari interioare (20%), precum si a altor articole din acest material, dintre care se remarca usile vitrate. Principalele servicii auxiliare acordate partenerilor constau in furnizarea de consultanta specializata si a transportului/montajului, pentru toate produsele din oferta fiind asigurat, de asemenea, un raport optim calitate-pret.
 
-Detaliati activitatile de productie si distributie derulate in cadrul companiei.
-Capacitatea de fabricatie de care dispunem pe segmentul geamului termoizolant se situeaza la aproximativ 2.000 mp/zi. Cele mai importante particularitati ale procesului propriu de executie, comparativ cu al altor firme autohtone de profil, constau in sigilarea cu robot automat a vitrajelor izolante de pana la 6 m lungime si 3,2 m latime, cu ajutorul liniei de fabricatie Jumbo si in utilizarea celor mai bune materiale de sigilare care provin in exclusivitate de la Kömmerling – Germania, unul dintre cei mai importanti producatori mondiali din domeniu. De asemenea, inainte de a initia productia, precum si ulterior, efectuam aproximativ 28 de teste atatmateriei prime cat si produselor finite. Totodata, in unitatea proprie, marcajul CE a fost implementat din anul 2007, iar intre timp am obtinut si alte certificari importante. Derulam si activitati de export, in 2011 aproximativ 20% din livrarile totale fiind cota celor derulate pe pietele externe.
 
-Cum se desfasoara relatiile de colaborare cu angajatii firmei?
-Unul dintre principalele proiecte de dezvoltare pe care il avem in vedere pentru 2012 consta in alocarea de fonduri destinate dezvoltarii echipei de lucratori. De altfel, suntem permanent in cautarea de angajati bine pregatiti, intrucat consideram ca numai cu sprijinul acestora putem avem o evolutie optima a activitatii. De exemplu, in prezent, operatiunile de distributie sunt asigurate printr-o colaborare stransa intre echipele de vanzari, logistica si de montaj.
 
-Ce alte obiective v-ati propus pentru anul in curs?
-Principalele obiective ale strategiei de afaceri pe care intentionam sa o aplicam anul acesta, constau in majorarea capacitatii de productie si cresterea continua a gradului de calitate pentru gama sortimentala, in vederea atingerii unei cote cat mai mari atat pe piata interna, cat si pe plan extern. In acelasi timp, avem in vedere identificarea permanenta a unor noi cai de colaborare cu furnizorii si chiar cu firmele concurente (pe anumite segmente), intrucat suntem constienti de faptul ca o colaborare deschisa in randul bransei ne poate aduce numeroase beneficii. De asemenea, pentru 2012 preconizam o dublare a cifrei de afaceri comparativ cu 2011, cand am consemnat o majorare a incasarilor cu 40% fata de nivelul de 1,5 milioane de euro din 2010.
 
-Care este gradul actual de dezvoltare al pietei de profil?
-Chiar daca, din nefericire, nivelul de informare al clientilor ramane inadecvat, consideram ca evolutia fireasca a lucrurilor va pozitiona si beneficiarii autohtoni in randul celor europeni. Pentru aceasta, suntem de parere ca avem nevoie de o piata reglementata, unde legea este bine implementata si se aplica in mod nepreferential.
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left