Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - ROPLASTO WINDOW CENTER: Firma exporta 60% din productie
ROPLASTO WINDOW CENTER: Firma exporta 60% din productie
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 29 Oct 2012 11:59
Tanase Geanina (32 de ani)
Functia/Firma: director general, Roplasto Window Center, subsidiara a grupului Hidroplasto;
Experienta profesionala: 8 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
La inceputul acestui an, compania Hidroplasto a reluat productia de tamplarie din PVC, prin subsidiara sa, Roplasto Window Center. Hidroplasto este membra a holdingului Besagroup - Germania, din care face parte si producatorul de profile din PVC Roplasto, care este unicul furnizor al companiei Roplasto Window Center. Roplasto - Germania a fost infiintata in anul 1955, iar in prezent deruleaza procese de productie in fabrica din Bergisch Gladbach si promoveaza o gama complexa de produse destinate executiei de ferestre din PVC.
 
-Detaliati activitatile de productie si distributie derulate in cadrul firmei.
-Activitatea proprie de productie este monitorizata permanent de ingineri din cadrul Roplasto, acestia impunand respectarea unor standarde stricte de calitate. In procesul de executie utilizam exclusiv profile PVC din seria 7001, cu trei pana la opt camere de izolare. Ferestrele si usile se incadreaza in clasa energetica A si au un design diversificat. Momentan, exploatam capacitatea de productie in proportie de 7% si efectuam livrari atat la nivel zonal(prin intermediul showroom-urilor proprii), cat sinational,printr-o retea de dealeri autorizati. De asemenea, efectuamoperatiuni de export in Italia, Spania si, mai ales, in Germania, ponderea activitatilor de acest tip fiind de 60% din productie.

-Care au fost obiectivele strategiei proprii pentru dezvoltare?
-Dintre investitiile pe care le avem in plan pe termen scurt, am putea mentiona constructia unei fabrici de granule din PVC, cu o suprafata de 1.257 mp. Lucrarile au fost deja demarate si preconizam ca vor fi definitivate pana la finele lunii noiembrie a.c. Alt obiectiv important inclus in strategia pentru dezvoltare pe care o vom aplica pana la sfarsitul anului 2012 consta in preluarea, de catre Roplasto Window Center, a afacerilor subsidiarei Hidroplasto, in proportie de peste 65%. In centrul preocuparilor permanente ale tuturor angajatilor companiei se situeaza un concept de dezvoltare durabila, politica de calitate abordata fiind orientata, in acelasi timp, catre clienti, furnizori, proprietari, angajati, mediu si comunitate.
 
-Cum au evoluat veniturile companiei in ultimul timp?
-In primul semestru din 2012 am inregistrat o sporire a vanzarilor cu 17% fata de perioada similara a anului trecut. Pe fondul acestei evolutii, pentru finalul exercitiului financiar in curs estimam obtinerea unei cresteri de 40% a cifrei de afaceri fata de 2011, cand am consemnat vanzari in valoare de 3,4 milioane de lei. Pentru 2013 estimam ca incasarile grupului in Romania vor atinge pragul de 15,2 milioane de lei, aceasta majorare fiind sustinuta de inaugurarea fabricii de granule PVC si de contractele deja incheiate.
 
-Prezentati principalele caracteristici ale pietei de profil.
-In acest moment, piataautohtona a constructiilor – care traseaza evolutia bransei de ferestre - se defineste clar prin cerintele tot mai variate, optimizarea costurilor de productiesi nevoia de solutii bazate pe eficientasi calitate. Majoritatea proiectelor ce se desfasoara in Romania au la bazafonduri europene, iar regulile in alegerea furnizorilor devin tot mai stricte. Spre deosebire de piata interna, cele externe se caracterizeaza prin aprecierea unui produs superior calitativ, pe candin Romania cu catun sortiment este mai ieftin, cu atatcererea de cumpararedevine mai mare. Consideram ca in momentul in care beneficiarii se vor axa pe calitate, acesta va fi un semn ca tara noastra doreste sa se dezvolte prin puterea lucrului bine facut, prin calitatea lucrarilor si, mai ales, prin durabilitate.
 
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left