Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 23 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - VALRAS PROD: Investitii pentru consolidarea pozitiei pe piata
VALRAS PROD: Investitii pentru consolidarea pozitiei pe piata
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 16 Iun 2011 10:13
Compania Valras Prod, din Ploiesti, reprezinta unul dintre producatorii consacrati de vitraje termoizolante si artistice ce activeaza pe piata de profil din Romania. Treptat, societatea si-a consolidat imaginea de firma care promoveaza calitatea, oferind partenerilor sai produse de inalta performanta. In ultima perioada, in pofida provocarilor generate de criza, conducerea firmei a implementat un amplu program de modernizare tehnologica. La acest subiect se refera, in continuare, managerul general al companiei.
 
 
Valentin Petrescu, director general al Valras Prod: "In 2010 am realizat o cifra de afaceri de peste un milion de euro, similara celei obtinute in anul anterior. Pentru actualul exercitiu financiar prognozam o crestere moderata a vanzarilor. Oferta Valras este adresata acelor catre companii care isi doresc un parteneriat durabil si o stabilitate a afacerilor. Nu ne-am propus si nici nu suntem in situatia de a oferi pe piata de profil produse la preturi de "dumping", ci ne mentinem linia sortimentelor de inalta calitate. In fluxul de productie se urmareste respectarea cu strictete a prevederilor SR EN 1279-5, la nivelul companiei functionand un compartiment destinat urmaririi controlului productiei in fabrica. De altfel, incepand cu 2007, s-au efectuat toate inspectiile periodice prevazute in standarde. Datorita increderii in produsele noastre, au fost contractate lucrari speciale (cu vitraje asamblate in sistem semistructural sau structural), ponderea acestora fiind de circa 40% din totalul productiei. Strategia a dus si la mentinerea cotei de piata, care este, in prezent, de peste 2%. Desi traversam o perioada nefavorabila in ceea ce priveste starea economiei, am luat decizia de a nu stopa programul de investitii. In acest sens, am completat dotarea tehnologica printr-o linie automata de taiere a sticlei laminate la dimensiuni jumbo, un cuptor pentru tratamente termice si o noua instalatie de sablare, urmand ca, in scurt timp, sa alocam fonduri importante si in alte directii. Totodata, vom dezvolta activitatea companiei prin extinderea acesteia pe un teren adiacent cu o suprafata de 5.000 mp, pe care l-am achizitionat recent. O alta directie strategica este reprezentata de productia unitatea proprie a sticlei tip "autocuratare", aceasta fiind o premiera in Romania. Modelul respectiv va fi disponibil in variantele clar, colorat, reflexiv, laminat, Low-E si Low-E cu dubla protectie, la dimensiuni maxime de 3,21 m x 2,25 m. Trebuie mentionat ca avem si un departament specializat in procesarea in-situ a vitrajelor existente. Solutia respectiva reprezinta o metoda ideala pentru pastrarea aspectului ingrijit al sistemelor de anvelopare, conservand designul initial din momentul montajului si reducand la minim costurile cu intretinerea fatadei. Incepand din acest an, a fost demarata inclusiv productia de geamuri curbe, avand capacitatea de a realiza astfel de vitraje cu o raza de curbura mai mica de 1.000 mm, la lungimi ale foii de peste 2 m. Nu am neglijat nici implicarea companiei in activitatea de standardizare, departamentul nostru de specialitate avand o prezenta activa in cadrul CEN si CT 122, din cadrul ASRO. In perioada crizei, nu am adoptat masuri de disponibilizare, insa am reusit optimizarea cheltuielilor. Ne mentinem rezervati in ceea ce priveste prognoza relansarii activitatii in domeniul nostru. Probabil ca nivelul de varf din anii 2007-2008 va fi atins peste multi ani, cu un ritm scazut de crestere anuala. Speram ca proiectul european de eficientizare energetica Europa 20-20-20 sa fie aplicat corect in Romania si sa contribuie la cresterea bransei noastre. De asemenea, ne dorim ca factorii implicati sa nu repete greselile din programul de reabilitare termica".
 
 
 
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left