Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 24 Martie 2017
Home - Stiri - Punct de vedere - AVIZ EXPORTATORILOR: Campanie a nemtilor impotriva ferestrelor ieftine
AVIZ EXPORTATORILOR: Campanie a nemtilor impotriva ferestrelor ieftine
Punct de vedere Scris de Ovidiu Stefanescu 27 Oct 2016 09:23
Patronatul german al producatorilor de tamplarie termoizolanta VFF ii avertizeaza, prin presedintele sau Ulrich Tschorn, pe potentialii cumparatori de ferestre asupra riscurilor la care se expun achizitionand ansambluri din import sau de pe diverse site-uri web. Principala problema ridicata de oficialii federali se refera la calitatea scazuta a produselor respective care se traduce printr-o diminuare considerabila a duratei de exploatare. „Am intalnit recent un beneficiar din Köln care a optat pentru aceasta solutie in demersul sau de inlocuire a unei tamplarii folosite in conditii optime vreme de 35 de ani. Din pacate, noile ferestre au rezistat doar 5 ani, dupa care au inceput sa aiba grave probleme functionale”, a subliniat Ulrich Tschorn, aratand ca este preferabil sa fie asumate niste costuri mai mari la momentul initial decat sa apara astfel de riscuri dupa perioade relativ scurte, care, pe langa disconfortul creat, sa genereze cheltuieli suplimentare mult mai mari pentru reparatii. In opinia reprezentantilor VFF, calitatea se transpune intotdeauna in durabilitate, obtinuta, in mod paradoxal, la costuri similare sau chiar mai mici, pe termen lung. O alta problema ridicata de oficialii germani este cea a garantiei asigurate de competitorii straini, data fiind distanta mare dintre sediile acestora si amplasamentul unde este instalata tamplaria. O astfel de ofensiva revine intr-o perioada in care cererea de ferestre se plaseaza pe un trend puternic ascendent in Germania, datorat mai ales „boom-ului” de pe segmentul constructiilor sociale noi, destinate refugiatilor. Este vorba despre o piata deloc de neglijat inclusiv de exportatorii romani, desi acestia au cote net inferioare celor polonezi, de exemplu. Inclusiv datele statistice curente indica trendul favorabil, indicele de incredere in mediul de afaceri majorandu-se cu aproape 2% numai in ultima luna. Antreprenorii de constructii sunt optimisti, iar aceasta situatie trebuie exploatata de firmele de tamplarie, in conditiile in care acestea vor trebui totusi sa faca fata opozitiei fatise pe care asociatiile profesionale federale o arata in ultimul timp. Singura solutie este aceea de promovare a unor ansambluri impecabile din punct de vedere al performantei tehnice, concomitent cu asigurarea unor servicii de maxima calitate (inclusiv in ceea ce priveste montajul profesionist). Doar astfel poate fi exploatat avantajul competitiv detinut inca de firmele de profil din Romania, care este generat mai ales de diferentele destul de mari dintre costurile cu forta de munca din cele doua tari.  
 
12038 de articole in baza de date / 891 stiri noi publicate in ultimul an

Autentificare

Revista Fereastra editia nr. 125 (Martie-Aprilie 2017)
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2017
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK