Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 23 Octombrie 2017
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - Punct de vedere - ADRESAREA catre utilizatorul final, o solutie?
ADRESAREA catre utilizatorul final, o solutie?
Punct de vedere Publicat de Ovidiu Stefanescu 19 Feb 2016 10:40
Tot mai des in ultimii ani sunt vizibile in spatiul public adresari prin intermediul mijloacelor de comunicare in masa, ce fac parte din campanii de comunicare a unor firme specializate in productia de bunuri intermediare. Folosind un termen din snooker, este, de fapt o lovitura cu matinela, insa, in acest caz este nevoie de virtuozitate pentru a obtine rezultatul scontat. Pe scurt, strategia respectiva ar presupune, de fapt, o educare-influentare a consumatorului final, care sa impuna, intr-un fel sau altul, firmei de tamplarie utilizarea unui anumit tip de repere cu o oarecare notorietate in spatiul public sau care sa se orienteze catre un producator ce foloseste deja acest material. Calculul este discutabil, din cel putin doua motive.
Primul ar fi ca achizitorul de „termopane albe” (scuze pentru terminologie) isi formeaza decizia de achizitie preponderent in functie de pret, abordare pe care o sustine chiar vanzatorul, din comoditate sau din dorinta de a incheia repede tranzactia. 
Al doilea motiv este ca prin orientarea B2C se ignora comunicarea catre mediul de afaceri, pentru care nu mai exista timp si resurse.
Un asemenea comportament este de inteles pana la un anumit punct, avand in vedere esecul politicilor anterioare de marketing care vizau, cum era si normal, „antrenarea” partenerilor, oferta unor servicii competitive, asistenta in domeniul marketingului, promovarea unor sisteme usor de prelucrat, cu un design inovator etc. Toate acestea au dat gres fie din cauze obiective (o lipsa de persuasiune din partea emitatorilor de mesaj sau incapacitatea manageriala a receptorilor de a intelege importanta unor asemenea demersuri etc.), fie subiective.
Asta nu justifica in niciun fel insa abandonarea canalului de adresare normal si evadarea intr-un spatiu cu sanse scazute de feedback. Solutia rationala ar fi perseverarea in aplicarea unor politici clar conturate de tip B2B, care sa fie corect folosite de parteneri si carora sa le ramana sarcina de adresare catre o piata inca imatura, dar cu un potential ridicat de crestere.
In alte parti ale lumii un client final nu stie si nici nu-l intereseaza din ce materiale este executata tamplaria achizitionata, atat timp cat aceasta isi indeplineste cu succes functiile de termo – fonoizolare, securitate etc. Poate ca aici ar mai fi de lucrat, insa asta nu se refera neaparat la promovarea unor marci, ci, eventual, la folosirea resurselor disponibile pentru campanii extinse cu un puternic mesaj tehnic, prin care sa se explice utilizatorilor privati sau institutionali care sunt caracteristicile pe care trebuie sa le aiba o fereastra moderna.
 
12568 de articole in baza de date

Autentificare

Fereastra - nr. 130 (October 2017)
GHID de INSTALARE
hautau 2017
hospice 2%
Conferinta EURO-Fereastra - 2018
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020 (TOP500)
SIMONSWERK