Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 02 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
ACTUALITATE: Cercetarea de piata - o necesitate absoluta pentru companiile de tamplarie
Actualitatea interna Publicat de AG&F 24 Nov 2009 11:30
Un studiu realizat de Market Resource Associates - SUA, referitor la planificarea activitatii firmelor specializate in executia de tamplarie termoizolanta, releva importanta covarsitoare pe care o are aceasta actiune pentru conservarea pozitiei pe piata si asigurarea conditiilor de dezvoltare ulterioara. "In perioade de recesiune, cum este si cea traversata in prezent, o tendinta des manifestata este aceea de a elimina cheltuielile aferente cercetarii de marketing. Unul dintre riscurile imediate este constituit de posibilitatea ca noile produse sa fie lansate in urma unor studii superficiale, iar decizia finala sa fie luata in functie de bunul plac al managementului companiei. Chiar si in timpul unor cresteri economice sustinute, majoritatea resurselor se orienteaza direct spre actiuni care tin de modificarea strategiilor de produs (inovatii, proiectare, investitii in tehnologii de ultima ora), de promovare (publicitate online si offline) etc., neglijandu-se un aspect primordial: cercetarea tendintelor si identificarea momentului in care este oportun si profitabil sa fie introduse noi modele avand caracteristici speciale sau sa fie adoptate politici de repozitionare a marcii. De aceea, planificarea reprezinta metoda optima de prevenire a risipei de resurse, putand elimina acele proiecte slab organizate si nefondate, al caror esec este previzibil", subliniaza John Cashmore, presedinte al institutului.

Cai de optimizare a proceselor de planificare
Specialistii americani sugereaza cateva idei de baza pentru succesul acestui tip de operatiune, cum ar fi urmatoarele:* acordarea unei atentii deosebite cercetarii de piata si alocarea unui buget corespunzator in aceasta directie;* interrelationarea dintre coordonatorul cercetarii si sefii celorlalte departamente, pentru a determina cu precizie informatiile de care acestia au nevoie;* asigurarea flexibilitatii bugetului;* identificarea tuturor oportunitatilor posibile si economisirea resurselor;* utilizarea rezultatelor unor studii deja realizate sau a celor publice, care au o anumita periodicitate;* consolidarea relatiilor cu dealerii si obtinerea tuturor informatiilor utile din partea acestora;* frecventarea expozitiilor de profil relevante pentru bransa de tamplarie;* participarea la toate evenimentele la care subiectul este legat de imbunatatirea relatiilor cu beneficiarii (se va evita presupunerea ca mediul online reprezinta intotdeauna cea mai ieftina si eficienta cale);* organizarea activitatii de cercetare ca pe o afacere independenta.Astfel, pe masura ce rezultatele devin vizibile si masurabile, fondurile alocate in aceasta directie se vor majora substantial, iar cercetarea de piata poate deveni, in scurt timp, principalul factor motor al departamentului de comercializare. Informatii suplimentare, la www.windowanddoor.com (O.V.S.)
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
TSV
SISECAM
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left