ACTUALITATE: Consecinte ale dezechilibrelor macroeconomice in domeniul tamplariei |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
18 Feb 2009 11:30
|
Editia martie 2009 a revistei Fereastra cuprinde opiniile reprezentantilor celor mai importante companii care activeaza pe piata autohtona de ferestre, usi si fatade cortina. Sunt abordate subiecte ce reflecta situatia din prezent si perspectivele bransei, care este afectata de criza economico-financiara, ale carei efecte au devenit vizibile in toamna anului trecut. Recesiunea are implicatii majore asupra vanzarilor de tamplarie, iar aspectele negative pot fi contracarate si prin accesarea informatiilor pertinente, incluse in paginile revistei. Articolul intitulat "Consecinte ale dezechilibrelor macroeconomice in domeniul tamplariei", publicat in cadrul rubricii "Actualitate" include ample comentarii cu privire la situatia actuala si perspectivele de evolutie ale pietei, in cadrul careia activeaza producatorii de ferestre/usi din PVC. "Desi sumele destinate reabilitarii termice a imobilelor multietajate par a fi importante, acestea nu reprezinta decat o solutie de compromis, care poate rezolva doar punctual problema cererii solvabile pe piata de tamplarie. Trebuie luat in considerare faptul ca beneficiarul din Romania nu percepe inca investitiile pentru inlocuirea ansamblurilor de tamplarie ca fiind actiuni necesare si obligatorii, iar gradul de informare cu privire la avantajele pe care le ofera instalarea de ferestre termoizolante este relativ scazut. De asemenea, mijloacele publice de popularizare a problematicii de eficientizare energetica a imobilelor sunt folosite in mod necorespunzator, iar gradul de reglementare nationala este deficitar. Astfel, reprezentantilor bransei nu le ramane altceva de facut decat sa accelereze procesul de aplicare a unor strategii optime, apeland si la metode rentabile de publicitate, prin care sa reuseasca sa promoveze eficient produsele solicitate in mod expres pe piata (orientare spre client), la preturi competitive, in cadrul unor retele de comercializare optim distribuite", se precizeaza in cadrul articolului. Pentru a avea acces la toate informatiile prezentate in editia martie, va invitam sa va abonati la revista Fereastra (click aici) (Ovidiu Stefanescu)
|