ACTUALITATE: Grupul Teraplast isi extinde componenta comerciala |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
12 Mai 2009 11:30
|
Strategia de dezvoltare aferenta anului in curs pentru Divizia de Ferestre din cadrul grupului Teraplast prevede majorarea cu 70% a capacitatii de productie, concomitent cu extinderea componentei comerciale. "Politica Teraplast in acest domeniu este constituita de abordarea pietei de tamplarie din PVC la nivelul tuturor segmentelor: beneficiari finali, proiecte rezidentiale si de alte tipuri atat prin intermediul partenerilor-dealeri, cat si printr-o retea de vanzari proprie (puncte de lucru in principalele orase ale tarii). Astfel, in 2009, avem in vedere inaugurarea a 40 de showroom-uri in orasele mari din Transilvania, Banat si Moldova. In prezent, Divizia de Ferestre detine 6 magazine de prezentare (in Targu Mures, Bistrita, Cluj-Napoca, Brasov, Oradea si Baia Mare) si 7 spatii de stocare, colaborand cu 15 distribuitori locali. Totodata, va deveni necesara majorarea cu 50% a numarului de angajati, deoarece in prezent lucram cu peste 100 de persoane, implicate in activitatea de productie a ansamblurilor termoizolante. Procesul de extindere a fost demarat in luna ianuarie a.c., cand au inceput procedurile de recrutare pentru departamentul de vanzari din cadrul firmei", a subliniat Adin Pop, director al Diviziei de Ferestre din cadrul Teraplast. Informatii suplimentare, la www.teraplast.ro (Simona Ene)
|