Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 24 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
ACTUALITATE: Recesiunea, un fenomen ce poate fi depasit doar de companiile corect administrate
Actualitatea interna Publicat de AG&F 16 Mar 2009 11:30
Editia aprilie 2009 a revistei Fereastra cuprinde opiniile reprezentantilor celor mai importante companii care activeaza pe piata autohtona de ferestre, usi si fatade cortina. Sunt abordate subiecte ce reflecta situatia din prezent si perspectivele bransei de tamplarie, care este afectata de criza economico-financiara. Recesiunea are implicatii majore asupra vanzarilor de tamplarie, iar aspectele negative pot fi contracarate si prin accesarea informatiilor pertinente, incluse in paginile revistei. Articolul intitulat "Recesiunea - un fenomen ce poate fi depasit doar de companiile corect administrate", publicat in cadrul rubricii "Actualitate", include ample comentarii cu privire la situatia actuala si perspectivele de evolutie ale pietei. "Pana in prezent, cea mai deficitara viziune de afaceri a fost aceea a certitudinii existentei unei cereri substantiale si solvabile, fapt care a relaxat peste masura atitudinea fata de aplicarea unor strategii performante de marketing. O astfel de abordare este verificata pe pietele dezvoltate, dar nu constituie o caracteristica firmelor din Romania, fiind deseori intalnita in state cu o bogata experienta in mecanismele economiei capitaliste. De fapt, cauzele care genereaza neglijarea unor aspecte atat de importante tin mai mult de natura umana si de tentatia de automultumire a individului. In realitate, este aproape imposibil pentru un manager care declara anual cresteri uriase ale cifrei de afaceri sa-si imagineze ca acestea s-ar datora si altui motiv decat abilitatilor proprii. Aceasta duce automat la trecerea investitiilor aferente departamentului de marketing la categoria de cheltuieli nejustificate. Dar iata ca la cel mai mic semn de instabilitate a pietei (totusi, nu a trecut mai mult de jumatate de an de la consemnarea pe plan local a primelor consecinte ale crizei mondiale), firme care pareau extrem de solide si profitabile au ajuns in pragul falimentului. Pentru depasirea acestui moment nefavorabil, va fi obligatorie adoptarea, chiar si cu intarziere, a principiilor traditionale ale marketingului. Cu alte cuvinte, se va impune alocarea de fonduri pentru realizarea unor studii de piata care sa releve cu mare precizie sectoarele de beneficiari si comportamentul de consum al acestora", se precizeaza in cadrul articolului. Pentru a avea acces la toate informatiile prezentate in editia martie, va invitam sa va abonati la revista Fereastra (click aici). (Ovidiu Stefanescu)
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left