ACTUALITATE: Solutie IT pentru optimizarea relatiei dintre Gealan Romania si partenerii locali |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
03 Iun 2009 11:30
|
Recent, Gealan Romania a lansat sistemul de comenzi online STORE.GEALAN.RO. Proiectata in mod special pentru a veni in intampinarea cerintelor partenerilor companiei, aplicatia web este disponibila 24 de ore din 24 si poate fi accesata de la orice computer conectat la internet, prin intermediul unui browser web, la adresa https://store.gealan.ro. "Cu o retea de peste 400 de companii si firme partenere in intreaga tara, se simtea nevoia implementarii unui mecanism care sa faciliteze si sa optimizeze relatia cu partenerii. Ne bucuram sa putem veni astfel in intampinarea exigentelor colaboratorilor, care vor observa beneficiile sistemului in scurt timp", a declarat Aurel Vlaicu, director general al Gealan Romania. Sistemul permite lansarea de comenzi noi, accesarea informatiilor cu privire la profilele din PVC si la accesorii, vizualizarea comenzilor curente si verificarea stadiului acestora, precum si verificarea online a situatiei financiare. Pentru utilizare, partenerii autorizati ai societatii trebuie sa ia legatura cu reprezentantii zonali de vanzari ai Gealan, care le vor oferi un nume de utilizator si o parola. De asemenea, s-a anuntat lansarea forumului Gealan, spatiu virtual dedicat discutiilor dintre clientii finali, comunitatile de parteneri si arhitecti si reprezentanti directi ai firmei. Astfel, persoanele care au intrebari sau nelamuriri cu privire la intretinerea tamplariei din PVC, la criteriile de alegere a tamplariei termoizolante, la modalitatea de instalare sau au nevoie de un sfat de la alti utilizatori, pot folosi acest instrument de comunicare. Informatii suplimentare, la www.gealan.ro (Ovidiu Stefanescu)
|