ACTUALITATE: Teraplast a lansat o noua marca de ferestre |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
03 Mar 2009 11:30
|
Recent, compania Teraplast - Bistrita a inlocuit marca proprie de ferestre (Orizont) cu TeraGlass. Prima parte a procesului de schimbare a marcii de ferestre a presupus derularea operatiunilor de stabilire a numelui, siglei si sloganului. Proiectul, demarat in cel de-al doilea semestru din 2008, va necesita investirea a aproximativ 3% din cifra de afaceri a Diviziei de Ferestre - care reprezinta circa 8% din vanzarile totale ale grupului - ingloband activitatile de creatie, implementare si promovare a noului brand. "Am optat pentru schimbarea denumirii marcii de tamplarie termoizolanta deoarece aveam nevoie de o titulatura personalizata, care sa exploateze faptul ca Divizia de Ferestre este parte integranta dintr-o companie cu o experienta de peste 30 de ani in productia de sisteme pentru piata constructiilor", a declarat Adin Pop, directorul Diviziei de Ferestre din cadrul Teraplast. Tamplaria termoizolanta TeraGlass va fi realizata din profile cu 4 camere si pentacamerale, fabricate in unitatea proprie din Saratel, in cadrul careia, din luna februarie, se realizeaza si sisteme ecologice (pe baza de calciu-zinc). Strategia din 2009 a Diviziei de Ferestre Teraplast vizeaza majorarea capacitatii de productie cu aproximativ 70%, precum si dezvoltarea componentei comerciale, prin extinderea retelei de showroom-uri in principalele orase din Transilvania, Banat si Moldova. Totodata, numarul personalului va creste cu peste 50%, de la cei 102 angajati, din prezent. "Extinderea gamei de produse era necesara, in conditiile in care vizam o arie cat mai larga de consumatori. Cu tamplaria termoizolanta TeraGlass, realizata din cele doua tipuri de profile, vom putea accesa atat piata premium, cat si cea de nivel mediu", a incheiat Adin Pop. Informatii suplimentare, la www.teraplast.ro (Simona Ene)
|