AKSU BICAK furnizeaza freze pentru tamplaria termoizolanta |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
13 Nov 2007 11:30
|
Infiintata in anul 2007, compania Aksu Bicak, din Bucuresti, parte a grupului Aksu Bicak - Istanbul, comercializeaza freze pentru orice tipuri de profile si utilaje din domeniul tamplariei termoizolante. "Initial, am fost producatori de freze pentru lemn, echipamente utilizate in vederea executiei de ferestre sau a mobilierului. Odata cu evolutia tehnologica si cu aparitia industriei de tamplarie termoizolanta, ne-am reorientat activitatea. Initial, atat reperele, cat si utilajele erau importate in Turcia din Germania, dar, ulterior, a aparut necesitatea ca aceste elemente sa fie fabricate pe plan local. Strategia noastra de dezvoltare s-a axat, in principal, pe promptitudine. Astfel, am reusit sa castigam si sa ne mentinem pozitia de lider de piata in Turcia. Pe langa calitatea produselor si a materiilor prime, este, totodata, necesara intelegerea cerintelor si problemelor beneficiarilor, aspect primordial pentru crearea unor relatii de afaceri bazate pe incredere. Actualmente, dispunem de o uzina cu o suprafata acoperita de 1.500 mp, dotata cu utilaje de ultima generatie. Urmarim atent evolutia pietei si incercam, permanent, sa imbunatatim gama sortimentala, in conditii de competitivitate", a declarat Mustafa Aksu, director general al societatii. In prezent, concernul Aksu Bicak are numerosi clienti in Turcia, dar exporta freze in mai multe tari est-europene: Bulgaria, Romania, Republica Moldova, Ucraina, Grecia si Federatia Rusa. "Pana nu demult, pe piata romaneasca distributia se efectua doar prin intermediul unor producatori de utilaje pentru PVC, care livrau sortimentele noastre catre partenerii proprii. In primavara acestui an, am participat, insa, la un targ de constructii in Bucuresti, prilej cu care am remarcat potentialul major pe care il are aceasta piata, prin cresterea importanta inregistrata in sectorul tamplariei termoizolante. La putin timp dupa aceea, am deschis o reprezentanta in Romania, pentru a ne face cunoscuti si pentru a ajunge mai usor la potentialii colaboratori. Dat fiind contextul economic actual si dezvoltarea segmentului de piata specific, dar si experienta noastra de peste 18 ani in domeniu, suntem convinsi ca vom obtine rezultate financiare foarte bune", a incheiat Mustafa Aksu. (Mirela Predan)
|