ALEXIANA GROUP SA va promova rulouri Clever |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
22 Iul 2008 11:30
|
Compania Alexiana Group SA - Suceava este specializata in productia si distributia de rulouri exterioare, sisteme tip marchiza (copertine) si jaluzele orizontale/verticale. Totodata, firma s-a implicat si in fabricatia de plase de protectie impotriva insectelor si usi de garaj. Rulourile exterioare, din gamele Clasic, Elegance si Integro, sunt fabricate din aluminiu, au lamele prevazute cu spuma poliuretanica (fiind asigurate, astfel, proprietati de termo-fonoizolare) si sunt disponibile in diverse variante coloristice. Toate modelele pot fi executate si cu plase tip rulou de protectie impotriva insectelor. Marchizele sunt realizate din acril tratat cu teflon rezistent la caldura si umezeala sau dintr-un amestec de PVC si poliester. Jaluzelele orizontale, in 80 de nuante si cele verticale (in 217 culori) sunt realizate exclusiv cu materiale din import (poliester - Spania, fibra de sticla - Franta si PVC - Belgia). Toate produsele (inclusiv usile de garaj) pot fi dotate cu sisteme automate de actionare. Reteaua de distributie s-a extins la nivel national, livrarea fiind gratuita (prin servicii de curierat rapid). Cele mai solicitate sortimente sunt constituite de rulourile exterioare din aluminiu. Noile produse integrate in mod special in oferta - rulourile Clever - se disting prin caracteristicile optime de performanta (rezistenta in exploatare, izolare termica/fonica si design). "Firma noastra a implementat sistemele de management integrat al calitatii (conform SR EN ISO 9001:2001) si mediului (potrivit SR EN ISO 14001:2005). Pentru extinderea activitatii, la nivelul lui 2008 derulam cateva proiecte de investitii in vederea cresterii capacitatii de productie, concomitent cu desfasurarea unor programe de training, astfel incat sa prestam servicii de asistenta tehnica pentru montaj si punere in functiune, la nivel national. De asemenea, vizam o majorare a cifrei de afaceri cu circa 2% fata de nivelul din 2007, cand vanzarile s-au situat la 3 milioane de euro. Ritmul de crestere a veniturilor in primul semestru a.c. a fost de 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In ceea ce priveste limitarea concurentei neloiale si evitarea comercializarii de produse neconforme, consideram ca, in acest moment, piata din Romania s-a maturizat, iar clientii cunosc exact care sunt produsele potrivite exigentelor proprii", a declarat Constantin Vlascu, director de marketing al societatii. Informatii suplimentare, la www.alexiana.ro (Camelia Pantel)
|