ALUMIL: Investitiile recente insumeaza 7 milioane de euro |
Actualitatea interna Publicat de Camelia Pantel 26 Ian 2011 09:39 |
Compania Alumil Rom Industry SA, cu sediul in Bucuresti, a fost infiintata in anul 1997, fiind subsidiara autohtona a grupului Alumil - Grecia. Holdingul dispune de 25 de subsidiare, activeaza in 45 de tari de pe patru continente si este unul dintre cei mai mari furnizori de sisteme din aluminiu din Europa. In cele ce urmeaza, directorul general al firmei detaliaza activitatea derulata in ultimul interval de timp, la nivel autohton, pe piata tamplariei termoizolante, oferind, totodata, date despre evolutia domeniului.
Michalis Sotiriou, director general al Alumil Rom Industry SA: „In sectorul nostru de activitate suntem principalul producator si distribuitor autohton de sisteme integrate de profile din aluminiu si accesorii pentru personalizarea acestora, livrand si sisteme automate de actionare precum si usi Interno. Totodata, suntem singurul furnizor de profile din tara care poate asigura si servicii de vopsire in camp electrostatic, testate GSB si Qualicoat, instalatia avand o capacitate de procesare de 6.000 tone/an. In acelasi timp, dispunem de o linie de extrudare pentru realizarea de profile cu bariera termica, la Filipestii de Padure (judetul Prahova), cu o capacitate de fabricatie de 3.000 tone/an. Ponderea furnizarii profilelor din aluminiu destinate domeniului tamplariei termoizolante in totalul vanzarilor este de 60%, diferenta fiind reprezentata de furnizarea de profile industriale, policarbonat, panouri compozite din aluminiu (J-Bond) etc. Reteaua proprie de parteneri este formata din aproximativ 3.000 de clienti la nivel national, care sunt deserviti prin intermediul a 23 de depozite. De asemenea, detinem doua centre industriale, suprafata construita a acestora fiind de aproximativ 26.000 mp, iar numarul de angajati, de circa 180 de lucratori. In intervalul ianuarie - septembrie 2010 am consemnat o cifra de afaceri de 47,66 milioane de lei, in conditiile in care, la nivelul intregului an 2010, ne-am propus atingerea unor incasari de 69,7 milioane de lei. In intervalul 2010 - 2011 ne-am implicat in proiecte cofinantate din fonduri europene, in valoare de doua milioane de euro (pentru dezvoltarea resurselor umane) si de 5 milioane de euro (pentru dezvoltare interna). Intrucat in ultima perioada de timp am inregistrat preponderent cereri pentru produse cu un grad ridicat de calitate, consideram ca, la nivelul pietei pe care activam, aceasta va fi caracteristica definitorie pe termen mediu”.
|