Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 24 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
ANPFR: Eficientizarea activitatii reprezinta o prioritate
Actualitatea interna Publicat de AG&F 07 Iul 2003 11:30
Intruniti in sedinta din 2 iulie a.c. de la sediul ANPFR din Otopeni, membrii Consiliului Director (CD) au stabilit componenta provizorie a comisiilor de lucru si au decis angajarea unui consilier tehnic, care va indeplini si functia de purtator de cuvant al asociatiei. Ordinea de zi a inclus informarea cu privire la activitatea desfasurata de la Adunarea Generala din 29 mai. S-au reafirmat obiectivele asociatiei: participarea la programul national de reabilitare termica a cladirilor de locuit multietajate si intocmirea/transmiterea catre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului (MTCT) a unor recomandari referitoare la calitatea materialelor, executiei si montajului de tamplarie. ANPFR va propune reprezentantilor Guvernului ca deducerea de 20% din costul tamplariei cu geam termoizolant (ce va intra in vigoare din semestrul II al anului 2004) sa se aplice numai pentru ferestrele cu eficienta termica ridicata (geam Low E, profile, feronerie si executie de calitate). De asemenea, vizita la OPC Bucuresti a constituit un alt subiect al informarii. Au fost initiate discutiile referitoare la aplicarea normelor in vigoare pentru verificarea calitatii tamplariei si protectiei consumatorului:* Firmele din domeniu trebuie sa respecte interesele economice ale consumatorului asa cum sunt precizate in Ordonanta nr.21/21.08.1992, modificata si completata cu Ordonanta nr.58/30.01.2000.* Beneficiarul va fi corect informat asupra principalelor caracteristici tehnice si de calitate ale produsului, termen de garantie, pret etc.* Agentul economic este obligat sa certifice ca produsele oferite pot fi utilizate potrivit destinatiei acestora de catre consumator, in deplina securitate.* Contractul trebuie sa fie clar redactat, aprofundat si respectat de ambele parti; sa contina documentatii si schite anexate, semnate de client, precum si termenul de executie.* Documentatia care insoteste produsul trebuie sa contina informatii despre materialele utilizate, principalele caracteristici ale acestora si alte detalii (inclusiv culoarea feroneriei).* La predarea lucrarii se va intocmi proces-verbal de predare/primire, semnat de ambele parti. Daca beneficiarul lucrarii refuza semnarea procesului-verbal, acesta va fi trimis prin posta cu confirmare de primire.* Produsele de folosinta indelungata sunt insotite de o declaratie de conformitate, certificat de garantie, instructiuni de folosire si intretinere si eventuale riscuri ce decurg ca urmare a nerespectarii acestora.* Problemele reclamate la OPC, de catre beneficiarii de ansambluri de tamplarie, sunt reprezentate in general de aparitia condensului in sezonul rece; asamblari si garnituri necorespunzatoare, calcul si masuratori gresite, erori de montaj, feronerie de slaba calitate etc.

Noile comisii de lucru au primit aprobarea Consiliului Director
In cadrul sedintei s-au stabilit componenta Comisiilor de Lucru si coordonatorii acestora:* Comisia pentru Etica, Arbitraj si Disciplina: Mihai George Pascu (coordonator) - Lara Exim Bucuresti, Mihai Larco - Larvin Timisoara, Gabriela Chiriac - Melcret AT Galati si Petruta Pascu - Lara Exim Bucuresti;* Comisia Profesionala: Valeriu Carpanu (coordonator) - Lipoplast Timisoara, Ionut Pandelica - Pavement'Or Select Pitesti, Pavel Budau - Oltbac Bacau, Vasile Rotariu - KMK Grup Piatra Neamt si Bogdan Curcaneanu - Oltchim DMC Ramnicu Valcea;* Comisia Tehnica: Gelmar Savulescu (coordonator) - Suki Group Bucuresti, Corneliu Mihai Veliscu - Melcret SA Iasi, Petre Lucian Dragos - Alu Design Bucuresti, Attila Beer - Alukonigstahl Bucuresti, Ovidiu Ionescu - Suki Group Bucuresti, Lorincz Barnabas - Geplas Miercurea Ciuc, Gheorghe Angelescu - Veka Romania Bucuresti, Valentin Petrescu - Valras Prod Ploiesti, Bogdan Curcaneanu - Oltchim DMC Ramnicu Valcea, Constantin Mitru - Eurotec Romania Bucuresti, Silviu Manole - Alsteel Grup Brasov si Zsolt Fogarassy - Mark Prod Holz Targu Mures;* Comisia pentru Relatii Internationale: Gheorghe Angelescu (coordonator) - Veka Romania Bucuresti, Lorincz Barnabas - Geplas Miercurea Ciuc, Roxana Constantinescu - Aluminium Promotion Co. Bucuresti, Alexandru Teodorescu - Melcret AT Galati si Valentin Petrescu - Valras Prod Ploiesti;* Comisia Economico-Financiara: Alexandru Teodorescu (coordonator) - Melcret AT Galati, Manuela Merisca - Invest Prod Bucuresti si Gheorghe Puscasiu - Toptherm IAR Brasov;* Comisia de Organizare - Secretariat: Lorincz Barnabas (coordonator) - Geplas Miercurea Ciuc si Corneliu Mihai Veliscu - Melcret SA Iasi.Prezentarea proiectelor de activitate pe comisii va avea loc pana la 30 iulie, iar urmatoarea sedinta a ANPFR din 6 august se vor dezbate si aproba propunerile. Membrii Consiliului Director l-au desemnat pe domnul arh. Gabriel Popescu in functia de consilier tehnic si purtator de cuvant al ANPFR.

Reprezentare echilibrata Capitala/provincie in cadrul asociatiei
ANPFR reuneste in prezent 75 de companii, din care 37 din Capitala si 38 din provincie: patru din Brasov, Bacau si Timis, trei - Valcea, doua - Cluj, Mures, Neamt, Prahova, Suceava, Arges, Galati si Iasi, una - Constanta, Harghita, Tulcea, Bihor, Maramures, Dolj si Bistrita-Nasaud. Noile firme membre ale ANPFR sunt Alpro si Swiss Glass din Bucuresti, Mimo Grup Sighetu Marmatiei, Radiotel Suceava si Pan Sarmis Timisoara. Se afla in procedura de afiliere companiile Pimapen Romania, Termoplast si Wintec, toate din Bucuresti. Raman multe companii importante care nu sunt inca in asociatie. Unii reprezentanti ai acestora nu au inteles ca autoritatile prefera un singur partener de discutii pentru bransa, iar ANPFR reprezinta in acest moment unica alternativa.In perioada urmatoare, activitatea asociatiei se va desfasura preponderent in cadrul comisiilor, fiind asteaptata o crestere a eficientei noului Consiliu Director, deoarece s-a depasit starea de interimat premergatoare alegerilor.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
SISECAM
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left