Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 28 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Actualitatea interna
Aplicarea marcajului CE reprezinta un beneficiu pentru producatori
Actualitatea interna Publicat de AG&F 07 Dec 2007 11:30
Potrivit declaratiilor conducerii companiei Alumni, integrarea Romaniei in UE a creat conditii prielnice dezvoltarii companiilor care isi executa/comercializeaza produsele in conformitate cu legislatia in vigoare. "Pentru anul 2007, preconizasem o sporire a cifrei de afaceri cu minimum 30%, insa rezultatele inregistrate pana acum certifica o crestere de 20% a veniturilor, pana la nivelul de 1,2 milioane de euro. In ceea ce priveste vanzarile de consumabile/accesorii, acestea s-au majorat conform asteptarilor noastre, in 2007 portofoliul de clienti fiind extins. Departamentul de utilaje si-a mentinut activitatea in parametrii anului anterior, inregistrandu-se o crestere de aproximativ 5% a vanzarilor pe acest segment. Pe termen scurt, in intervalul 2008-2009, estimam o majorare a comenzilor cu maximum 15% si obtinerea unei cifre de afaceri de aproximativ 1,4 milioane de euro. In opinia noastra, marcajul CE va reprezenta un real beneficiu atat pentru producatori, cat si pentru utilizatorii finali. Se inregistreaza o crestere a gradului de informare a beneficiarilor, acestia acordand importanta, in primul rand, proprietatilor tehnice ale produselor, nu doar costurilor de achizitie, cum se intampla in anii precedenti. Toate companiile care activeaza in domeniul tamplariei termoizolante pot contribui la dezvoltarea acestui segment, daca aplica standarde de calitate valabile in toate statele membre ale Uniunii, punandu-se, astfel, accentul asupra performantelor tehnice ale produselor. Principalele investitii realizate in 2007 de firma Alumni au vizat imbunatatirea modului de promovare a produselor comercializate si, totodata, extinderea structurii organizationale, prin recrutarea de personal calificat. In perioada urmatoare, principalul obiectiv al strategiei de expansiune consta in cresterea cotei de piata", a precizat Cristina Arad, director general al firmei Alumni. (Ana Morogan)
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left