BC ABLAKPROFIL mizeaza pe o crestere cu 20% a vanzarilor din Romania |
Actualitatea interna
Publicat de AG&F
12 Mar 2008 11:30
|
(Pentru varianta integrala a materialului accesati linkul https://www.agendaconstructiilor.ro/files/opinii/10.html)Infiintata in anul 1991, compania BC Ablakprofil, din localitatea Miskolc - Ungaria, face parte din cadrul grupului industrial Borsodchem, fiind specializata in executia de profile din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta. Daca la inceputul activitatii, societatea a functionat intr-un joint-venture cu firma Actual GmbH - Austria, incepand cu anul 1995 Borsodchem a devenit unic actionar, lansand propriile modele de sisteme din PVC, sub marca Panorama. Ulterior, au fost promovate noi serii, BC Ablakprofil devenind unul dintre cei mai importanti furnizori est-europeni de sisteme din PVC. "Oferta noastra include seriile tricamerale Panorama 2000, disponibile cu doua sau trei garnituri de etansare, iar din clasa premium sunt promovate profilele Panorama 3000, cu 5 camere si o latime constructiva de 75 mm. Seriile din aceasta gama pot fi livrate si in varianta colorata in masa. Trebuie precizat faptul ca toate produsele noastre se incadreaza in clasa A (cu o grosime a peretelui exterior vizibil mai mare de 2,8 mm), conform prevederilor standardului comunitar armonizat SR EN 12608. In viitorul apropiat, intentionam proiectarea unui sistem cu 7 camere de izolare, solicitat pe piata din Italia. In 2007, am livrat aproximativ 13.600 tone de profile din PVC, aceasta insemnand o crestere de 12% in comparatie cu anul anterior. Aceasta majorare a fost obtinuta chiar daca nivelul cererii pe piata maghiara s-a diminuat in mod dramatic. Practic, prin implementarea unor masuri specifice de marketing, am reusit sa obtinem si comenzi din partea firmelor partenere din Ungaria (circa 32% din productia totala). Evident ca majorarea semnificativa a cotei de export se datoreaza, mai ales, sporirii volumului investitiilor in constructii in alte tari din zona, cu precadere in Cehia si Romania. Din punct de vedere al structurii vanzarilor, 57% din incasari au fost corespunzatoare profilelor Panorama 2000, diferenta fiind reprezentata de seriile 3000. Pentru 2008, strategia de marketing prevede o majorare a cifrei de afaceri cu aproximativ 9%, dar, in ceea ce priveste Romania, avem ca obiectiv o crestere de minimum 20%", a declarat directorul general al societatii, Dobroczoni Marton. Informatii suplimentare, la www.bcablakprofil.hu (Ovidiu Stefanescu)
|