BTI PARTENER PROMPT estimeaza vanzari de 4 milioane de lei |
Actualitatea interna Publicat de AG&F 27 Mai 2008 11:30 |
Compania BTI Partener Prompt, din Bucuresti, a derulat, in 2007, un program de extindere a activitatii, in valoare de 0,25 milioane de euro. Investitiile au vizat modernizarea liniilor de fabricatie, achizitia de autoutilitare si finalizarea lucrarilor de amenajare exterioara a noului sediu. "Punem la dispozitia beneficiarilor o gama diversa de ferestre si usi din aluminiu/PVC, jaluzele, glafuri etc., fiind implicati si in executia de fatade cortina. In cadrul procesului de fabricatie folosim exclusiv materiale si componente din import, livrate de furnizori din Germania, Belgia, Italia sau Grecia, certificate pe plan european si avizate de institutiile nationale de resort. Astfel, pentru tamplaria din aluminiu/pereti cortina utilizam serii Exalco (Albio 130 si 109), ansamblurile din PVC fiind realizate preponderent cu sisteme Funke (KS Phoenix)", a declarat ing. Valentin Blidescu, director general al societatii. *** In 2007, societatea a inregistrat o cifra de afaceri de peste 3,6 milioane de lei, in crestere fata de cele 2,8 milioane de lei din 2006. Conducerea firmei preconizeaza, pentru 2008, ca valoarea vanzarilor se va situa la aproximativ 4 milioane de lei. La nivelul anului trecut, s-au indeplinit comenzi ce totalizeaza un nivel de 8.000 mp de ansambluri, din care: ferestre din PVC (10%), tamplarie din aluminiu (60%), pereti cortina si placari (20%), ansambluri din lemn stratificat (4%), alte tipuri (6%). Capacitatea totala de fabricatie este de 14.000 mp/an, elementele metalice putand fi realizate la un randament anual de 10.000 mp. Informatii suplimentare, la www.bti.com.ro (Mirela Predan) |